امام جمعه خضرآباد:

محرم باید رنگ و بوی انقلاب داشته باشد/ نتیجه نفوذ دشمن چیزی جز ضرر و پشیمانی نیست

امام جمعه خضرآباد تاکید کرد که با توجه به حجم بالای دسیسه ها و توطئه های دشمنان،شعائر و مداحی هایی که در محرم امسال سر داده می شود، رنگ و بوی انقلابی به خود بگیرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۲۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه خضرآباد صبح امروز در نشست با جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر (ع) انقلاب را انقلاب فرهنگی و مذهبی اعلام کرد و اظهار داشت: انقلاب ما برای مادیات نبود و وقتی کار برای خدا و برای اسلام باشد، مردم پای آن خواهند ایستاد.

"حجت الاسلام والمسلمین غالبی" امام جمعه خضرآباد جنگ تحمیلی هشت ساله را ترفندی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: به حمد خداوند این اتفاق صورت نگرفت و حتی یک قسمت از خاک ایران به دست دشمن سپرده نشد.

وی افزود: دشمن بیکار ننشسته و امروز درصدد نفوذ های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند که هرگونه نفوذی که صورت گیرد مایع ضرر و عصیان خواهد بود.

حجت الاسلام غالبی با بیان اینکه باید راه های نفوذ دشمن گرفته شود، تصریح کرد: شعائر انقلاب باید حفظ شود و نباید گذاشت شعاعر انقلابی از اذهان فراموش شود.

امام جمعه خضرآباد ادامه داد: اگر کسی بخواهد شعائر انقلاب را کمرنگ کند، این معنایی جز تضعیف نظام و انقلاب ندارد.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم تشکیل بسیج 20 میلیونی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به جمعیت کشور ما نیاز به بسیج 50 میلیونی داریم و باید سازماندهی و کادرسازی آن به درستی انجام گیرد.

حجت الاسلام غالبی خاطرنشان کرد: مادامی که آمریکا و اسرائیل به جنایات خود در منطقه ادامه می دهند، ما نیز باید آمادگی خود را به طور تمام و کمال حفظ کنیم.

وی تاکید کرد که با توجه به حجم بالای دسیسه ها و توطئه های دشمنان،شعائر و مداحی هایی که در محرم امسال سر داده می شود، رنگ و بوی انقلابی به خود بگیرد.

ارسال نظرات