کارشناس بررسی آسیب های اجتماعی در ابرکوه:

فرهنگ استفاده از تکنولوژی را یاد بگیریم

قائم محمدی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت ابرکوه گفت:ما از تکنولوژی استفاده می کنیم ولی فرهنگ استفاده ازآنرا یاد نگرفته ایم.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، کارشناس بررسی آسیب های اجتماعی بهزیستی شهرستان ابرکوه با بیان اینکه  شبکه های اجتماعی درسالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است افزود:برای عضویت دراین شبکه ها درایران هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی  شود، درصورتی که در کشورهای دیگر این چنین نیست واین به خاطربرنامه هایی هست که برای کشورما دارند.


وی خاطر نشان کرد:هرچه بشر پیشرفتش در زمینه ی تکنولوژی بیشتر باشد خطرات ناشی ازآن درزندگی انسان بیشتر نمایان می شود.

قائم محمدی در ادامه گفت:ما از تکنولوژی استفاده می کنیم ولی فرهنگ استفاده از آنرا یاد نگرفته ایم.

وی دلایل استفاده از تکنولوژی را جذابیت آن برشمرد و افزود: دراین فضاهرکس هرسلیقه ای که داشته باشد چه درزمینه ی سیاسی، خانوادگی، فرهنگی و یا هرباوری می تواندآن رابیابد.

قائم محمدی دسترسی به مسائل جنسی، عدم وجود کنترل ونظارت، تغییر هویت را از دیگر پیامدها و آسیب های شبکه های اجتماعی خواند.

وی با بیان اینکه  پدرومادردرتربیت فرزندان خود باید هماهنگ باشند خاطر نشان کرد: والدین به هیچ وجه ابزار کاملا پیشرفته دراختیار فرزندان قرار ندهند تا آنها دچار این ارتباط غلط نگردند.

قائم محمدی یاد آور شد:تحکیم روابط خانواده در روش استفاده از اینترنت تاثیربسزایی دارد و هرچه برای فرزندان و خانواده بیشتر وقت گذاشته شود کمتر به سراغ فضای مجازی می روند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار