فرمانده سپاه فتح

اقتصاد مقاومتي نقطه مقابل جنگ نرم دشمن است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد راه اصلی مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را روی آوردن به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: به همین منظور در سپاه فتح به دنبال اجرای این فرمان رهبری معظم انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
به گزارش بسيج از ياسوج سردار یدالله بوعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس به همه ایثارگران و خانواده بزرگ ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان در طول هشت سال دفاع مقدس همپای سایر استان‌های کشور مجاهدت‌ها و رشادت‌های زیادی از خود به خرج داد.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز بعد از پایان دفاع مقدس باید در جبهه‌های مختلف اعم از جبهه فرهنگی و مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم و کارزار اقتصادی با همت و مصمم باشیم و نقشه‌های دشمن و ترفندها را نقش بر آب سازیم.

بوعلی راه اصلی مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را روی آوردن به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: به همین منظور در سپاه فتح به دنبال اجرای این فرمان رهبری معظم انقلاب هستیم.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی در سال جاری و در نیمه اول امسال بیشتر اعتبارات را جذب کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه در اقتصاد مقاومتی مبنای ما استفاده از ظرفیت و توان بومی است، افزود: بسیجیانی که می‌توانند در این زمینه وارد میدان عمل شوند باید طرح‌های توجیه‌دار خود را ارائه دهند که تسهیلاتی تا سقف 30 میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: سود تسهیلات 16 درصد است که نسبت به سود تسهیلات 20 درصدی معمول بسیار بهتر است.

وی یکی دیگر از مأموریت‌های سپاه را محرومیت‌زدایی ذکر کرد و گفت: در سال گذشته موفق به جذب 1.5 میلیارد تومان اعتبارات از قرارگاه محرومیت‌زدایی شدیم و کارهای خوبی نیز در مناطق محروم صورت گرفت.

بوعلی گفت: امسال کارهایی در دستور کار داریم از جمله ساخت چند مجتمع و همچنین سالن‌هایی در مناطق محروم استان که رویکرد سپاه برای ساخت چنین اماکنی کمک به محرومین و مستضعفین و استفاده عام از این اماکن است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت‌زدایی چندین کار بزرگ در استان و در مناطق محروم از جمله ساخت جاده و پل و مسجد و غسالخانه و سایر فضاها را در دستور کار داریم.

بوعلی در پاسخ به این سؤال که در خصوص تعامل دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان با سپاه فتح برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن تا چه اندازه رضایت دارید، افزود: برای کار فرهنگی همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و نیاز به تعامل و ارتباط بیشتر میان آنان است.

سردار بوعلی گفت: انتظار ما از دستگاه‌های فرهنگی این است که بیشتر پای کار باشند.

ارسال نظرات