اولین یادواره شهدای شهرداری بروجرد برگزار شد

اولین یادواره شهدای شهرداری بروجرد در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین و خانواده شهداو ایثارگران و اقشار مردم ظهر امروز در بروجرد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بروجرد در یادواره شهدای شهرداری بروجرد گفت: ملت مظلوم ایران در دوران دفاع مقدس با حضور همه جانبه خود چه در جبهه های جنگ و چه در پشت جبهه ها و شهر ها در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و شکست سنگینی را بر دوش دشمن گذاشتند.

سرهنگ پاپی نژاد افزود: در دوران دفاع مقدس خصوصا" در اوایل جنگ تحمیلی مردم انقلابی ایران اسلامی از جوان و نوجوان گرفته تا پیرو کهن سالان در هر لباسی بعنوان رزمنده در جبهه ها ایستادند آرامش امروز را مدیون این عزیزان باشیم.

پاپی نژاد در ادامه افزود : در آن دوران ملت ایران به تنهایی در برابر عراق و نیروهای بعثی مقاومت نمیکرد بلکه در برابر هجمه کشورهای استکبار ستیزی می ایستاد که هم قسم با هم قصد براندازی نظام نو پای انقلاب را داشتند.

 وی افزود: شهدای ما قهرمانانه جنگیدند و در غالب گردانهای ارتشی و سپاه و بسیج به ثابت کردند که ملت ایران ،ملتی مسلمان زیر سایه امام زمان (عج) به رهبری امام خمینی (ره) و جانشین برحقش مقام معظم رهبری هستند.

 پاپی نژاد با اشاره به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: شهدا و جانبازان و آزادگان با رشادت و صبر و ایثار و استقامت خود مدال اقتخار پیروزی بر استکبار را برگردن ملت ایران آویختند و ما امروز وظیفه داریم تا از این پیروزی ارزشمند به نحو احسنت دفاع کنیم و ادامه دهند راه آنان باشیم.

 همچنین در ادامه این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات