فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار است

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس نوجوانان و جوانان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، بهرام صدیقی در دیدار با امام جمعه رضوانشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و ارزش‌های آن گنجینه بزرگی است و باید در روند انقلاب اسلامی استمرار داشته باشد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس نوجوانان و جوانان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس را مهم‌ترین راهکار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت ناکام ماند اما در جنگ نرم در حال ضربه زدن به اعتقاد مردم در جامعه است.

صدیقی با تاکید بر قدردانی از جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و تبعیت از امام (ره) و مقام معظم رهبری حاصل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر به نامگذاری «ما می‌توانیم، با همدلی و هم‌زبانی» در هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، رژه خودرویی، گلباران مزار شهدا و نواخته شدن زنگ مقاومت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رضوانشهر است.

ارسال نظرات