مسئول بسیج دانشجویی استان البرز:

لحظه لحظه ی دفاع مقدس قابل ستایش است/ بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز گفت: لحظه لحظه ی دفاع مقدس قابل ستایش است و بزرگداشت سالگرد آن تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است، زیرا هشت سال دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت، دفاع مقدس را نماد عزت و اقتدار ملت ایران خواند و
افزود: جنگ تحمیلی علیه ملت استقلال طلب ایران اسلامی توسط استکبار جنایتکار و هم پیما نان آنها در حالی به وقوع پیوست که انسجام و توان نظامی دهه ی اول انقلاب به هیچ  عنوان قابل مقایسه با امروز نبود، ولی مردم غیور ایران به ویژه جوانان مومن و شجاع با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از ولی فقیه زمانشان چنان استقامت و رشاد تی از خود نشان دادند که تاریخ چنان لحظاتی را به ندرت در خود ثبت کرده است.

بهرامی گفت: لحظه لحظه ی دفاع مقدس قابل ستایش است و بزرگداشت سالگرد آن تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است، زیرا هشت سال دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران است.

مسئول ناحیه ی بسیج دانشجویی در ادامه سخنان خود افزود: جوانان به ویژه دانشجویان در این برهه از زمان که در جستجوی الگوی قابل افتخار و اعتماد هستند باید بیشتر با گنجینه های دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشجو که در طول یکسال اخیر تعداد 98 تن از این ستاره های هدایت در استان البرز شناسایی شده اند، آشنا شوند.

سعید بهرامی افزود: امروزه دشمنان این مرز و بوم و دشمنان اسلام ناب محمدی به تجربه فهمیده اند که از طریق نظامی نمیتوانند آسیبی به نظام اسلامی برسانند لذا درصدد نفوذ و استحاله از طریق مختلف از جمله مذاکرات هسته ایی هستند که انشاالله باز هم جوانان و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی با نصب العین قرار دادن منویات مولای خود امام خامنه ای (مدظله العالی)، این خواب دشمنان را نیز همانند دوران دفاع مقدس، آشفته خواهد کرد. همانطور که بر 8 ماه فتنه سبز با حماسه ی 9دی خط بطلان کشیدند. دوران 8سال دفاع مقدس درس بزرگی برای مسئولان نظام هم به ارمغان گذاشته است که تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشند کشورشان آسیبی از سوی دشمنان کمین گرفته نخواهد دید.

سعید بهرامی در ادامه ی مصاحبه خود به برنامه های دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان البرز اشاره کرد که در این ایام همگام با عموم ملت غیور استان، با برگزاری نمایشگاههای ویژه دفاع مقدس در دانشگاه ها و سایر برنامه های متنوع از جمله راهپیمایی  مسیر شهدا از مزار شهدای گمنام مسجد جامع رجائی شهر تا مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، این ایام را گرامی میدارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها