مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

افتتاح 96 طرح اشتغالزایی به مناسبت هفته مقدس در زنجان

96 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد به مناسبت هفته مقدس در زنجان افتتاح خواهدشد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی در استان اجرایی خواهد شد.
بهرام ولی زاده افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی کمیته امداد افتتاح 96 مورد طرح اشتغالزایی مددجویی است.
وی اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه همچنین از اهدای 21 کمک هزینه ازدواج در این ایام خبر داد و گفت: این کمک هزینه‌ها با اعتبار بالغ بر 160 میلیون ریال به مددجویان اهدا خواهد شد.
این مسئول در ادامه از اعزام هشت نفر از مددجویان به عتبات عالیات به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار هستند.
ولی زاده با اشاره به اینکه طی هفته دفاع مقدس تعدادی از دوشیزگان غیر محصل نیز به مسابقات قرآن در مشهد مقدس اعزام خواهند شد، تصریح کرد: این مسابقات شامل حفظ و ترتیل قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه برگزاری آموزش گروهی سبک زندگی از دیدگاه امام خمینی (ره) برای نوعروسان به تعداد 75 نفر از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در هفته دفاع مقدس است، بیان کرد: بازدید از مراکز فرهنگی، علمی و آموزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی در میان مددجویان و همچنین کارکنان امداد و غبارروبی مزار شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب در سطح استان از دیگر برنامه‎های کمیته امداد در این ایام است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه دیدار با نخبگان ، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جوانان با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت در سطح استان و شهرستان‌ها و برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا و دعای عرفه برای جوانان کانون پیرو ولایت و همکاران در سطح استان و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌‌های کمیته امداد در هفته دفاع مقدس است، گفت: اجرای طرح فلاح در بین خانواده های تحت حمایت در سطح شهرستان‌ها،آذین‌بندی و نصب بنر در موضوعات هفته دفاع مقدس در فضاهای اداری از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در این هفته است.
گفتني است، دیدار با خانواده‌های زیرپوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنه، تجلیل از همکاران ایثارگر و بسیجی در طی مراسم ویژه هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.


ارسال نظرات