نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولایت هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز ایران با وجود رهبری، نیروهای مسلح مقتدر و آماده و ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه در مقابل توطئه های مختلف استکبار جهانی جزیره ای امن است.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

آیت الله علی خاتمی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد افزود: جمهوری اسلامی ایران به حول و قوه الهی در عرصه های مختلف از جمله علمی، پژوهشی، نظامی و تکنولوژی، پیشتاز است چراکه این ملت راه و آرمان خود را شناخته اند.

وی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس غیور مردان ایران اسلامی با حضور در جبهه های حق علیه باطل در مقابل نظامیان رژیم بعث صدام که به نیابت از استکبار و ابر قدرت های جهانی وارد جنگ نابرابر با ایران شده بودند مردانه ایستادند.

آیت الله خاتمی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، ارتش دلاور، سپاه قهرمان، بسیج جان برکف و نیروهای نظامی و انتظامی توانمند با پشتیبانی های بی دریغ ملت ایران مقابل دشمنان دین و قرآن ایستادند و حماسه هایی جاوید و ماندگار خلق کرده و ابهت قدرت های باطل و زورگو را درهم شکستند.

وی تصریح کرد: ارتش متجاوز بعث عراق به عمق یک هزار و 500 کیلومتری مرزهای زمینی ایران رسیده بود و یک هزار و 300 کیلومتر از مرزهای آبی کشورمان را نیز ناامن کرده بود که پشتیبانی ملت و مقاومت و رشادت های جانانه رزمندگان اسلام، در کمال خفت و خواری عقب رانده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در مجامع بین المللی حقانیت جمهوری اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر در مقابل رژیم صدام و حامیانش به اثبات رسید گفت: جنگ سخت و دشوار است اما برای زندگی عزتمندانه باید در مقابل دشمنان و چپاولگران ایستاد و تن به ذلت و خواری نداد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ایران هشت هزار ساله با تمدنی کهن و ادب پارسی در پهنه تاریخ صفحات درخشانی را برای خود ثبت کرده است افزود: در هر حمله خارجی به ایران بخش هایی از این سرزمین به دلیل بی کفایتی سردمداران و زمامداران نالایق از آن جدا شده که این جدایی بسیار سخت و سنگین است.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به رغم توطئه ها و حمایت های مالی و تجهیزاتی ابرقدرت ها و دلارهای شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس و طرفداری کشورهای مرتجع، پشتیبانی ملت و ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام، وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد که این افتخار و عزتمندی هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال همدلی و همزمانی ملت و دولت شده است افزود: ایجاد شکاف و فاصله بین ملت و حاکمیت از توطئه های دشمنان ایران اسلامی است هرچند که این ملت ولایتمدار و انقلابی پشت سر رهبری برای ساختن ایرانی آباد و مستقل تلاش می کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره)، پشتبانی ملت و ایثار، فداکاری و جانفشانی و جانبازی رزمندگان اسلام در مقابل صدام که جنگ را به نیابت از ابرقدرت ها و دشمنان کشور بر کشور تحمیل کرد حماسه هایی جاوید و فخرآفرین خلق شد.

سردار جهانبخش کرمی افزود: امروز به تاسی از ایران، بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها شکل گرفته و ملت های مظلوم و ستمدیده وارد عرصه مبارزه با حکام مستبد و زورگو شده اند.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ایران اعم از ارتشی، سپاهی، بسیجی، انتظامی و امنیتی، گوش به فرمان ولایت آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان است.

سردار کرمی افزود: ملت ایران در جنگ اراده ها و فرهنگی با علم، بینش، بصیرت و روحیه انقلابی در صحنه آماده هستند و هیچ قدرتی نمی تواند این اراده پولادین را بشکند.

ارسال نظرات