خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس:

جهرم صنعتی می‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: پروژه‌های عمرانی خوب و باکیفیتی در جهرم وجود دارد که اتمام آن‌ها می‌تواند به صنعتی شدن جهرم کمک کند.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۲۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از جهرم، عنایت‌الله رحیمی بعد از ظهر امروز پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس و فرماندار ویژه این شهرستان و مسئولان محلی برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به برکت خون شهدا و تدبیر دولت، امروز پروژه‌های خوبی در جای‌جای کشور اسلامی ما اجرا می‌شود که جهرم نیز از این امر بهره‌مند شده است.

رحیمی افزود: در بازدیدی که از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در جهرم صورت گرفت جهرم را یک کارگاه عمرانی کوچک دیدم که پروژه‌های خوب و باکیفیتی در این شهر در حال اجرا است که تکمیل آن‌ها می‌تواند جهرم را با شیبی ملایم به سمت صنعتی شدن سوق دهد که البته راهی جز این نیز نداریم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس با اشاره به اجرای باند دوم مسیر جهرم ـ شیراز این پروژه را مهم ارزیابی کرد و گفت: با تکمیل این پروژه شاهد تعدیل در تلفات جاده‌ای خواهیم بود و امیدوارم تا پایان سال 95 شاهد بهره‌برداری از این طرح ملی باشیم.

رحیمی در ادامه با اشاره به پروژه انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم گفت: شرکتی که کار را دنبال می‌کند از توان اجرایی و تخصصی خوبی برخوردار است که اگر بتوانیم منابع مالی را فراهم کنیم به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به توان این شهرستان در امر بهداشت و درمان بیان داشت: پروژه بیمارستان 240 تختخوابی جهرم با پیشرفتی که دارد نیاز به حمایت بیشتری دارد که این موضوع را در مرکز استان پیگیری خواهیم کرد تا شیرینی بهره‌برداری این پروژه به کام مردم جنوب استان فارس بنشیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها