نماینده ولی فقیه در لرستان:

چهره جنایتکار آمریکا با آب زمزمزم هم پاک نمی شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: چهره جنایتکار آمریکا با آب زمزمزم هم پاک نمی شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی بمناسبت گرامیداشت هفته مقدس در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان لرستان گفت: چهره جنایتکار آمریکا با آب زمزمزم هم پاک نمی شود؛ بنابراین نباید هیچ گونه اعتمادی به آمریکا داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها با روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار می توانیم سربلند باشیم افزود: انقلاب اسلامی برای اولین بار توانست مرز بین جبهه کفر و جبهه اسلام را مشخص کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با به خطر انداختن منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب تحقیر آنها شد گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام حکومتی است که در اختیار آمریکا نبوده است.

میرعمادی با بیان اینکه اولین وظیفه ما حفظ هوشیاری و پرهیز از بی توجهی و غفلت نسبت به توطئه های دشمن است اظهار کرد: جنگ تحمیلی از جمله توطئه هایی بود که 28 سال پیش دشمن آن را علیه ملت ایران به کار برد و امروز نیز خطر همچنان وجود دارد.

وی از نیروهای مسلح به عنوان منبع قدرت در کشورمان نام برد و افزود: اگر با روحیه مقاومت و حفظ وحدت و همدلی پشت سر ولایت و رهبری حرکت کنیم می توانیم در برابر زیاده خواهی های دشمن ایستادگی کتیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان از دوران دفاع مقدس به عنوان با شکوه ترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی نام برد و گفت: ابرقدرت شرق و غرب در آن دوران تصور نمی کردند که ایران پیروز جنگ در برابر ارتش بعث عراق باشد؛ اما به دلیال اینکه رزمندگان ما به غیر از خدا همه چیز را کوچک می شماردند این اتفاق افتاد.

میرعمادی دعا، نیایش و راز و نیاز با خدا را از سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در راز و نیاز و نیایش های رزمندگان نهفته است.

وی در ادامه از دعای عرفه به عنوان دعای معرفت نام برد و افزود: قرائت این دعا باعث خودسازی، خودشناسی و خداشناسی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دعای عرفه یک دوره درس خداشناسی و توحید است و در واقع این دعا وسیله ارتباط انسان و دلهای پاک با خداوند است.

ارسال نظرات