مدیرکل بنیاد حفظ آثار مازندران اعلام کرد

جشنواره عکس دفاع مقدس در سالهای آتی قوی تر برگزار می شود

برگزاری جشنواره عکس ویژه دفاع مقدس به صورت قوی‌تر در سال‌های آینده در دستور کار است و با تشکیل هیئت‌های داوری قوی عکس‌ها به صورت کمی و کیفی تقسیم‌بندی می‌شود
کد خبر: ۸۵۷۲۶۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در مراسم اختتامیه جشنواره عکس ویژه دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: فراخوان جشنواره ویژه عکس دفاع مقدس از آذرماه سال گذشته صادر شد و براساس برنامه قرار است پنج سال این جشنواره برگزار شود.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط ستاد تدوین ویژه عکس دفاع مقدس نیز تشکیل شد و قرار است در دوره پنج ساله عکس‌ها را دریافت کنند و در سال‌جاری با اقدامات انجام شده یک میلیون عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، یکی از دلایل برگزاری این جشنواره را جلوگیری از بین رفتن بسیاری از عکس‌های دوران دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: با اجرای این جشنواره تلاش داریم عکس‌های رزمندگان و ایثارگران را دریافت و پس از دریافت و تبدیل به دیجیتال دوباره به آنها برگردانیم.

وی با بیان اینکه مازندران کتاب عکس ویژه دفاع مقدس ندارد، بیان داشت: با برنامه در دست اجرا و با گلچین عکس‌های خوب تلاش داریم کتاب عکس ویژه دفاع مقدس مازندران چاپ کنیم.

ملکی با اعلام اینکه برگزاری فراخوان عکس هزینه‌بر است، یادآور شد: اعتبار برگزاری جشنواره عکس امسال تامین نشد، براساس اعلام مقرر شده بود که 60 میلیون اعتبار در اختیار این جشنواره قرار گیرد، که به دلیل مشکلات مالی اعتبار این جشنواره تامین نشد.

وی در پایان گفت: برگزاری جشنواره عکس ویژه دفاع مقدس به صورت قوی‌تر در سال‌های آینده در دستور کار است و با تشکیل هیئت‌های داوری قوی عکس‌ها به صورت کمی و کیفی تقسیم‌بندی می‌شود.

در این برنامه از عکس‌های برتر این جشنواره تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها