مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

برخی افراد فقط شعار اطاعت از ولی فقیه را سر می دهند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان گفت: امروز برخی تنها شعار اطاعت از ولی فقیه را سر می دهند و در عمل به آن توجهی ندارند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۶۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیرضا کرمیدر دیدار نیروهای مسلح لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب  جهت گیری الهی، مردم سالاری دینی، استکبار ستیزی مردم و مقاومت آنها روز به روز بیشتر شد.

وی با اشاره ه پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: ایمان و اخلاص کامل، اطاعت از ولی فقیه، نادیده گرفتن قدرت استکبار و کوچک شمردن آن و ... موجب پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان با تاکید بر لزوم اطاعت از ولایت عنوان کرد: امروز برخی تنها شعار اطاعت از ولی فقیه را سر می دهند و در عمل به آن توجهی ندارند.

حجت الاسلام کرمی همچنین با اشاره به بزرگ جلوه دادن استکبار از سوی برخی از افراد در کشور تصریح کرد: برخی امروز در کشور از استکبار ترس دارند و می گویند اگر با او ارتباط برقرار کنیم موفق می شویم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود جنگ نرم دشمن را یکی دیگر از چالش های موجود در کشور برشمرد و تصریح کرد: تنها موتور محرک انقلاب اسلامی ایران روحیه استکبار ستیزی است و این در حالیست که متاسفانه برخی با این روحیه به مقابله برخواسته اند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت در کشور گفت: امت بی امام خطر آفرین است و اگر ذره های با ولایت فاصله گرفته شود برای کشور خطر آفرین خواهد بود.

حجت الاسلام کرمی یادآور شد: امروز دشمن گفتمان انقلاب و ارزشها و روحیه انقلابی را هدف قرار داده که باید در این زمینه همواره مراقبت باشیم که دشمن به این هدف خود دست پیدا نکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار