بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نیروهای نظامی و انتظامی ازنا با امام جمعه این شهر دیدار کردند

پرسنل سپاه ناحیه مقاومت بسیج ازنا به همراه پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۸۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار فخرالدین خاوریان فرمانده ناحیه ازنا در مراسم دیدار با امام جمعه این شهر ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیان اهمیت هفته های دفاع و بسیج و چنین برنامه هایی گفت: چنین مناسبت ها بهترین فرصت ها برای مقابله با تهدید های مختلف دشمنان و نشان دادن ظرفیت های داخلی است.

وی نیز در مورد هجمه های فرهنگی دشمن اشاره داشت که: متاسفانه ماهواره ها و امثال آن در کشور ما در حال رشد است و متولیان فرهنگی نیز نسبت به این اقدامات فعالیت های خاصی انجام نداده‌اند.

سرهنگ خاوریان در ادامه به بیان برنامه های هفته دفاع و روز شمار آن پرداخت.

در ادامه امام جمعه ازنا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر و نیز عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) درباره عظمت روز عرفه گفت: روز عرفه روز شناخت است و انسان باید به این مقام برسد که خودش را بشناسد و هر کس که خود را شناخت به طریق اولیٰ خدا را شناخته است.

هراتی مطلق گفت: حضرت آقا درباره اهمیت دفاع مقدس آنقدر تاکید دارند که دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه ازنا در ادامه گفت:اگر آمریکا و اسرائیل 1درصد احتمال پیروزی در جنگ نظامی با ایران را می دادند حتما به ایران حمله می‌کردند و این که می‌گویند همه ی گزینه ها روی میز است همه فیلمشان است.

وی در باب اهمیت اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اینست که در مقابل دشمن مقاوم شویم و ما باید به ان درجه برسیم که ما آنها را تحریم کنیم نه آنها ما را.

هراتی در پایان گفت: متاسفانه استان لرستان پنجمین استان مصرف کننده و بیست و هشتمین استان تولید کننده در بین استان های کشور است و ما باید به فکر باشیم و بهترین جایی که می تواند در این راستا کمک کند سپاه و بسیج است.

ارسال نظرات