فرمانده دفاع مقدس در یادواره شهدای قاسم‌آباد یزد:

برخی با شعار «شیرین کردن کام ملت» قصد تغییر ماهیت نظام را دارند

سردار کاظم میرحسینی عنوان کرد: عده ای قصد دارند در راستای نیات شوم خود چهری پلید آمریکا را بزک کرده و با شعار شیرین کردن کام ملت ماهیت نظام را تغییر دهند.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۳۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم یادواره شهدای محله  قاسم آباد یزد در مسجد ابولفضل این محله برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا حدادی از رزمندگان دفاع مقدس با اشاره به رشادت های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروز کشور از برکت رشادت ها و جان‌فشانی‌های دیروز شهدای والا مقام است.

وی در ادامه با اشاره به کرامت شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: امروزه نیز شهدا با کرامات خود به نگهبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغولند و با یاد و خاطره خود، نظام را از انحراف مصون نگه داشته اند.

همچنین در این مراسم سردار کاظم میرحسینی فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی آیت الله خاتمی یزد با اشاره به پایداری ملت ایران در برابر استکبار جهانی اظهار داشت: تا خون در رگ ایرانی در جریان دارد پای آمریکایی‌ها به ایران باز نخواهد شد. خداوند بوسیله پیامبران و امامان حجت را بر همه تمام کردند و امروزه شهدا نیز به عنوان چراغ راه در مقابل دیدگان ما قرار دارد و این نشان می‌دهد راه روشن و مشخص است و اگر با این شرایط پا کج بگذاریم خسرالدنیا و الآخره است.

سردار میرحسینی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: این ما هستیم که نیازمند شهدا هستیم و شهدا به ما نیازی ندارند زیرا شهدا در نزد خدا روزی می‌گیرند و ما در این دنیای خاکی غافلیم.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: جون شهدای ما جوشش داشت به صورتی که اگر کسی شهید می‌شد ده‌ها نفر جای او را پر می‌کردند. ما در دوران جنگ با وجود شدیدترین تحریم‌ها در مقابل کشورهای استکباری و ارتجاعی ایستادیم و نگذاشتیم دشمن به هدف همیشگی خود یعنی کندن ریشه جمهوری اسلامی ایران برسد.

این جانباز دفاع مقدس عنوان کرد: عده ای قصد دارند در راستای نیات شوم خود چهری پلید آمریکا را بزک کرده و با شعار شیرین کردن کام ملت ماهیت نظام را تغییر دهند.

سردار کاظم میرحسینی با اشاره به تلاش دشمن برای شکستن حلقه مقاومت بیان داشت: 84 کشور برای سرنگونی نظام سوریه و سپس دیگر کشورها باهم متحد شدند و بر این اعتقاد بودند که دو هفته‌ای کار بشار اسد تمام است اما آن‌چه اکنون شاهد آن هستیم که بشار اسد قوی تر از 4 سال پیش در حلقه مقاومت حضور دارد.

ارسال نظرات