خبرهای داغ:

آثار راه‌یافته به مسابقه فیلم بسیج «سکانس بیداری» اعلام شد

خبرگزاري بسيج: دبیر چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج «سکانس بیداری» در جمع خبرنگاران، گفت: پس از بازبینی هیئت انتخاب و داوری، تعداد ۲۵ اثر از تولیدات هنرمندان آذربایجان شرقی به بخش چهارمین مسابقه استانی فیلم بسیج راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۴۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي،قربان‌علی طاهرفر افزود: عليرغم رشد کمی آثار، در زمینه ساختار و محتوا نیازمند برنامه‌ریزیهای مدون و همافزایی‌های علمی و آموزشی زيادي هستیم که امیدواریم برگزاری چنین جشنواره‌هایی بتواند این زمینه را فراهم كند.

وي اسامی آثار راهیافته به بخش مسابقه را به شرح ذیل اعلام کرد:

بخش داستانی: آخرین ترن به کارگردانی امیر مرتضوی از تبریز، از آب تا خاک به کارگردانی احد اجاق‌زاده از مرند، اسب چوبی به کارگردانی یونس شهباز از مرند، انتظار به کارگردانی حسام ارمغانی از تبریز، تکرار غریبانه به کارگردانی مهدی شیرین از تبریز، تنهایی به کارگردانی علی اصغر مداحی از تبریز، لیلی به کارگردانی مرضیه محمدزاده از تبریز، کل به کارگردانی سعید الف‌زاده از تبریز، سرعشق به کارگردانی اسماعیل مهربان از میانه، سکوت شمدانیها به کارگردانی مهدی صالحیار از مرند، سوزن به کارگردانی ناصر طریحی از تبریز، شال به کارگردانی امین شیروانی از تبریز، نویز به کارگردانی طاهر محمدپور از تبریز، وایت برد به کارگردانی علی علی‏بیگی از تبریز، هستی به کارگردانی کمال پرناک از تبریز، هوادار به کارگردانی علی دلکاری از تبریز.

بخش مستند: گریه نکن مادر به کارگردانی یعقوب اکبریان از میانه، عباس به کارگردانی مهدی ولی‏پور از مرند، چیزی بالاتر از عشق به کارگردانی آرزو دهناد از تبریز.

بخش انیمیشن: بغ بغ کبوترهای چاهی به کارگردانی پیمان براهین از تبریز، حامی به کارگردانی باقر ابراهیم شتربان از تبریز.

بخش نماهنگ: آیینه و تمثال به کارگردانی یعقوب جدیری از تبریز، سنگرسازان بی‏سنگر به کارگردانی آرزو دهناد از تبریز، تکفیر به کارگردانی هادی طاهرفر از تبریز، نرگس گلوم به کارگردانی نادر رباطی از مرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها