خبرهای داغ:
رئيس ستاد غدیر خم شبستر:

غدير تفکري حیاتی و امیدبخش است

خبرگزاري بسيج: امام جمعه و رئيس ستاد غدیر شبستر در ستاد غديرخم اين شهرستان گفت: واقعه غدیر خم یک حادثه تاریخی و نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر حیاتی وامیدبخش بوده و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت السلام محمد زاده تاكيد كرد: ما باید همواره به این حقیقت ناب تاسی جسته و با عمق جان درزندگی فردی و اجتماعی و درمیدان عمل، آن را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم .

وي استفاده از ظرفیت های مردمیو قابلیت های مستعد فکری و معنویدر شهرها و روستاهای شبستر را در برگزاری برنامههای فرهنگی غدیر موثر خواند و افزود: برگزاری برنامههای فرهنگی با رویکرد مردمی موجب بقا و ماندگاری آن میشود.

حجت الاسلام محمد زاده تصريح كرد: اگر برای نشستهای مردمی و استفاده از ظرفیتهای آن ها، مقدمات فراهم شود، نتیجهبخش خواهد بود.

اين مقام مسئول با تاکید بر اینکه غدیر، عامل وحدت است، اظهار کرد: با مطالعه سیره و سبک زندگی فردی واجتماعی مولا علی(ع) وحضرات معصومین درمی یابیم که آن ها همیشه بر وحدت و اتحاد جامعه اسلامی به عنوان عمل دوام و بقای جامعه اسلامی تاکید داشتند.

وي از ادارات، نهادهای فرهنگی، شهرداری های ده گانه شهرستان وحوزه های علمیه و ائمه جماعات بخش تسوج و صوفیانخواست تا با تجمیع امکانات فرهنگی وفکری نسبت به فضای تبلیغاتی در روزهاي دهه امامت و ولایت مشارکت گسترده داشته و برنامه های موثر و کاربردی در راستای مبارزه با تهديدهاي نرم دشمن ارائه دهند.

امام جمعه شبستر در پايان سخنان خود، دهه غدیر را فرصتی مبارک برای بازشناسی وانعکاس و انتقال فرهنگ غدیر درجامعه بیان و براهمیت آن تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها