حجت‌السلام و المسملین سيد جواد خاضع

مرگ بر آمريكا شعار محوري و اصلي راهپيمايي فردا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم با حضور چشم گير و هميشگي وپرشور خود تنفر و انزجار خود را با شعار هاي محوري و اصلي "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائيل " و" مرگ بر استكبار " نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۰۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش بسیج از یاسوج جت‌السلام و المسملین سيد جواد خاضع پيش از ظهر امروز در جلسه هماهنگي برگزاري راهپيمايي در محكوميت رژيم غاصب صيونيستي به مسجدالاقصي در ياسوج اظهار كرد: بار ديگركام ملت آزاده جهان اسلام توسط رژيم منحوس صهيونيستي تلخ گرديد.

وي گفت: از­ آنجا كه آگاهي از حوادث اخير در مسجد الاقصي قلب هر انسان آزاده­اي را به درد مي­آورد رژيم كودك كش صهيونيستي بار ديگر به بهانه­ي مضحك حمايت از حقوق خود به جنايات خود ادامه مي دهد.

شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي ضمن محكوم كردن اين حمله وحشيانه، از حاكمان خودفروخته كشورهاي عربي و اسلامي مي خواهد تا علاوه بر حمايت از مردم مسلمان مظلوم غزه، رژيم غاصب صهيونيستي را محكوم كنند و عليه استكبار جهاني كه مظهر آن دولت آمريكاست به پاخيزند.

خاظع بيان كرد: با توجه به فرمايشات رهبري در مورد اينكه رژيم غاصب اسرائيل 25 سال آينده را نخواهد ديد همه بايد اين را بدانند كه آينده جهان از آنِ مستضعفان عالم خواهد­ بود و ان­شاءالله رژيم باطل صهيونيستي اواخر عمر خود را ميگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اين نشست كه با حضور نهاد ها و ادارت سازمان تبليغات اسلامي، هلال احمر،سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، صداو سيما، نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي برگزار شد ابراز داشت: اين سازمان به همين مناسبت برنامه رهپيمائي در محكوميت حركت ضد انساني و ضد حقوق بشري اسرائيل روزجمعه 3 شهريور در مركز استان  برگزار مي كند.

وي به زمان و مكان آغاز اين راهپيمايي اشاره كرد وگفت: راهپمايي بعد از نماز جمعه اين هفته و از درب مصلي امام خميني شهر ياسوج تا مسجد جامع صاحب الزمان برگزار مي شود.

وي در پايان ضمن دعوت از نمازگزارن به ن ماز علادي و سياسي و اعلام برائت از رژيم كودك كش اسرائيل خاطرنشان كرد: مردم بزرگواربا حضور چشم گير و هميشگي وپرشور خود تنفر و انزجار خود را با شعار هاي محوري و اصلي "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائيل " و" مرگ بر استكبار " نشان خواهند داد.

ارسال نظرات