فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تاکید کرد

تفرقه بین روحانیت و امت از اهداف مهم دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: دشمن یک هدف مهم مانند تفرقه بین امت و روحانیت دارد که این خود نیازمند بصیرت، گوش دادن و اجرای دستورات رهبری است.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۲۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدشریف نوریان در همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت پلدختر اظهار کرد: وحدت بین روحانیت و بسیجیان بسیار محکم است و تمام برنامه‌های سپاه پاسداران با حضور روحانیت برگزار می‌شود.

وی گفت: دشمن یک هدف مهم مانند تفرقه بین امت و روحانیت دارد که این خود نیازمند بصیرت، گوش دادن و اجرای دستورات رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این همایش باید تمام امکاناتی که در حوزه مقاومت است در اختیار روحانیت قرار بگیرد.

نوریان خاطرنشان کرد: در بحث تبلیغ وظیفه سنگین و پاسداری از دین ایجاب می‌کند، نسبت به روحانیت اهتمام ویژه داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: عده‌ای خود را به عنوان فرزند امام و انقلاب معرفی کردن و در سال‌های اول ارتباط با آمریکا را حرام و مخالف آرمان‌های امام و انقلاب می‌دانستند.

وی افزود: بعد از مدتی شعار نه غزه نه لبنان و چرا فلسطین، عراق و سوریه گفتن، حال می‌گویند چرا با آمریکا ارتباط نباشد.

نوریان اضافه کرد: آنها آرمان‌های امام را فراموش کرده‌اند، مذاکره هسته‌ای این‌گونه نیست که آمریکا، ایران و آرمان‌های امام را قبول کرده، اگر این بود که دیگر استکباری وجود نداشت.

این مسئول عنوان کرد: سخنان و آرمان‌های امام را به گونه‌ای تحلیل می‌کنند که می‌خواهند، ذهن مردم مخدوش شود، مراقب باشید تشدد آرا در بین جامعه اسلامی معنایی ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: باید به عراق، بحرین، یمن و سوریه نگاه کنیم، با آنها چه کار کرده‌اند، تفرقه را ببینید و هوشیار باشید

ارسال نظرات