توافق هسته‌ای ابزاری برای نفوذ دشمنان در کشور است

خطیب نماز عید قربان چرام گفت:توافق هسته‌ای ابزاری است برای اینکه دشمنان بتوانند در کشور ما نفوذ کنند، بنابراین باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۳۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش بسیج از یاسوج حجت‌الاسلام جعفر طزری، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه قربان دو معنا دارد، یکی به معنای قربانی و دیگری به معنای عید نزدیک شدن به خداوند، اظهار کرد: روز عید سعید قربان روز ذبح نفس اماره و تسلط بر آن است.

خطیب نماز عید قربان چرام با اشاره به سرنوشت کسانی که نفس اماره را لگام زدند، عنوان داشت: کسانی که این نفس سرکش را نیز رها کردند دچار عواقبی سخت در دنیا و آخرت می‌شوند.

وی با بیان اینکه آنان که در هشت سال دفاع مقدس، جان خود را عاشقانه نثار کردند، پا روی خواهش‌های نفسانی گذاشتند، گفت: اگر آنان به علو رسیده و اسمشان برای همیشه در تاریخ ماند، به دلیل این بود که هوای نفس را کنار گذاشتند، زن، فرزند، محبت و مال دنیا هوای نفس هستند.

حجت‌الاسلام طزری در خطبه‌های دوم نماز عید قربان با اشاره به توافق هسته‌ای، ابراز کرد: کلمه‌ای در صحبت‌های مقام معظم رهبری دیده می‌شود که اگر تمام صحبت‌های وی را خلاصه کنیم این کلمه و مطلب در صحبت‌های معظم‌له بدون استثنا وجود دارد.

وی، افزود: معظم‌له در دیدار با همه افراد، اشخاص و گروه‌ها این کلمه را فرمودند و هشدار دادند و آن کلمه، کلمه نفوذ است، اینکه فرمودند راه نفوذ را ببندید و اینکه این کلمه را تکرار می‌کنند یعنی مهم است، یعنی اگر خدای ناکرده غفلت کنیم آسیب‌های زیادی خواهیم دید.

خطیب جمعه چرام با تاکید بر این مطلب که توافق هسته‌ای یک بهانه است، خاطرنشان کرد: توافق هسته‌ای ابزاری است برای اینکه دشمنان بتوانند در کشور ما نفوذ کنند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

طزری تصریح کرد:  آنان که می‌خواهند نظام را ساقط کنند باید ابزاری داشته باشند و نمی‌توانند سرخود شعاری داده، اصل ولایت‌فقیه را زیر سوال ببرند و بگویند نه غزه، نه لبنان، جمهوری ایرانی، بلکه باید بستری فراهم شود تا بتوانند از آن استفاده کنند که در این بین انتخابات 88 را بهترین بهانه دانستند.

وی، ادامه داد: اینکه معظم‌له می‌گویند توافق بهانه است، یعنی ابزار است، اینان به دنبال این بودند که این بهانه به دست آمده و از این طریق بتوانند راه نفوذ به نظام اسلامی ما را پیدا کنند.

این مسئول فرهنگی در چرام با اشاره به اهداف نفوذ دشمنان، عنوان داشت: آنان می‌خواهند نفوذ کنند تا ایران اسلامی ما برگردد به همان ایران قبل از سال 57 و تبدیل به یک پایگاه شود، یک پایگاه، یک محل ناامن که امنیت اسلامی را تهدید کرده و منافع آمریکا را تامین کند.

امام جمعه چرام تصریح کرد: آنان در سخنان خود به صراحت اعلام می‌کنند که برای تغییر ساختار ایران 25 سال نیاز است و ما صبر می‌کنیم، برای تغییر ساختار باید تغییر رفتار به وجود آورد، کاری می‌کنند که آرمان‌های ایران کمرنگ شود و امروز یکی از اصول ما دفاع از مظلوم در هرجای عالم است.

حجت‌الاسلام طزری با متذکر شدن این مطلب که دشمنان تاکید دارند ایران نباید استکبارستیز باشد، گفت: آنان می‌دانند ایران با انقلاب خود، هیمنه آمریکا را فرو ریخت و امروز کشورهای کوچک جرأت شعار دادن علیه آمریکا را دارند و این کار به برکت نظام اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با اشاره به اینکه برخی از سناتورهای کنگره مخالف برجام هستند، متذکر شد: مخالفت آنان به این دلیل است که مردم ایران هنوز می‌گویند مرگ بر آمریکا، یعنی توافقی باید صورت گیرد که مرگ بر آمریکا نباشد.

ارسال نظرات