امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز عید قربان:

بصیرت و دشمن شناسی بزرگ ترین درس دفاع مقدس

حجت الاسلام حسینی گفت: هوشمندی، بصیرت، درک بالای ملت دردشمن شناسی وفهم دسیسه های شیطانی دشمن یکی از موضوعاتی است که جنگ تحمیلی موجب آن شد که مردم در تمام زمینه ها فهیم ودشمن شناس وحساس شوند.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، نماز باشکوه عید قربان با حضور، فرماندار، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم ابرکوه در کنار گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

خطیب نماز عید قربان در خطبه های پس از نماز ضمن تبریک این عید بزرگ و آیین ابراهیمی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:جنگ تحمیلی درسهائی نابی دارد که باید فراگیران آن از فرصتهای ایجاد شده دراین جنگ استفاده کنند.

وی افزود:یکی از این درس وپیامها، اشتباه دشمن درمحاسباتش بود چیزی که نه فقط در دوران جنگ شاهد آن بودیم بلکه پس از جنگ هم تا به امروز شاهد خطا زنی دشمنان امریکائی وغربی در محاسباتشان هستیم.

 حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: آمریکا همیشه در محاسباتش چه در بحث انرژی هسته ای یا اقتدار ملی جمهوری اسلامی خطا می زند و دچار اشتباه است وغربی ها هم کور کورانه به دنبال او در حرکتند.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: این جنگ یک گنج بود و گنج هم باید استخراج شود گفت:پس ما باید تلاش کنیم تا لحظات طلائی که مکرر در این جنگ تحمیلی 8 ساله ایجاد شده است را از زبان دلیرمردان جبهه توحید وبسیجیان جبهه رفته وآزادگان وجانبازان ایثارگر ثبت دهیم و نگذاریم ارزشهای دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود.

هوشمندی، بصیرت، درک بالای ملت دردشمن شناسی وفهم دسیسه های شیطانی دشمن یکی از موضوعاتی است که جنگ تحمیلی موجب آن شد که مردم در تمام زمینه ها فهیم ودشمن شناس وحساس شوند.

وی با شروع سال تحصیلی و فصل دانش به دانش آموزان و نوجوانان هشدار داد: دشمن کاری کرده که موبایل ها مثل نقل و نبات در دست و پای شما ریخته شود تا با بلوتوث، عکس، فیلم، پیام، واتسآپ، تلگرام و.... شما را سرگرم کنند و از درس، دانش و پیشرفت باز بمانید.

حسینی خاطر نشان کرد همین سال گذشته دانش آموزانی داشتیم که درسالهای قبل با چه معدل بالائی قبول شدند ولی سال بعد با سرگرمی های موبایلی وقت کُشی کردند وبا ضعیف ترین نمره قبول شدند و یا تجدید شدند.شما دلسوز خودتان باشید، پدر ومادرها رامجبور به خرید موبایل نکنید اینها شیطان است که در دست شما است وشما را از رشد وبالندگی و اعتلا باز می دارد.

ارسال نظرات