فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان :

دوران دفاع مقدس موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان ما شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در همایش میقات صالحین گفت: دوران دفاع مقدس موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان ما شده است .
کد خبر: ۸۵۷۳۳۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در جمع اعضای حلقه های صالحین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان دستاوردهای آن دوران پرداخت .

وی گفت : رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهداء و ایثارگران موجب عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان افزود : این جنگ تحمیلی علیرغم خساراتی که در پی داشت برای ما مایه برکت بود .

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی تصریح کرد : امروز جهان اسلام با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس توانسته است در مقابل استکبار و ایادی آنها بایستد .

سرهنگ دهقانی اظهار داشت : دوران دفاع مقدس موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان ما شد و ما ثابت کردیم که بدون اتکا به قدرت های شرق و غرب می توانیم روی پای خودمان بایستیم و این رمز پیروزی ما در مقابل تمام دنیاست .

وی با مقایسه صنایع دفاعی و نظامی کشور از روزهای نخست جنگ تحمیلی تا کنون گفت : این تحریم های به اصطلاح فلج کننده باعث به اوج رسیدن توان دفاعی کشور ما شده است به گونه ای که دشمن از توان دفاعی ما واهمه دارد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان فاجعه منا و کشتار حجاج بیت الله الحرام را نیز تسلیت گفت .

ارسال نظرات