به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در نیمروز

در گرامی داشت هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه و جمعی ازمسئولین نیمروز با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهداء وزنده نگه داشتن ارزشهای انقلاب اسلامی با خانواده شهدا دیدار کردند
کد خبر: ۸۵۷۳۳۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس  وارج نهادن به مقام شامخ شهداءوبا هدف احیای فرهنگ ایثار وشهادت در بین نسل جوان والگو پذیری بیشتر وبهتر به اهداف شهداء وعمل کردن به وصیت نامه شهداء فرمانده سپاه نیمروز و امام جمعه از خانواده شهید "محمد محمودیان راد"از شهدای ۸سال دفاع مقدس که در سال ۱۳۶۷ به خیل عظیم همرزمانش پیوسته بود دیدار ودلجویی کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی فرمانده سپاه شهرستان نیمروز با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریتند، وراه شهداء چون چراغی روشن تا ابد ادامه دارد ونسل جوان ادامه دهندگان واقعی راه این بزرگ مردان حماسه آفرین انقلاب اسلامی هستند افزود: نقش شهدا با انبیا و اولیا نزدیک است بنابراین شهدا راهی مشابه راه پیامبران را به ما نشان می دهند.

وی با اشاره به بیاناتی پیرامون شهید و شهادت و وظیفه ما در قبال خون شهدا اظهار داشت: شهادت واژه ای است که در مکتب اسلام به طور ویژه مطرح شده است.

سرهنگ نخعی تصریح کرد: شهید کسی است که برای حفظ ارزش های اعتقادی، مکتبی و حراست از ناموس خود بهترین سرمایه خود را که جانش است تقدیم می کند.

ارسال نظرات