فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان حادثه جانگداز منا را تسلیت گفت

حادثه جانگداز کشته شدن بیش از هزار و 300 نفر از حجاج بیت الله الحرام در مناسک حج بی تدبیری عربستان است

سردار حسین معروفی در جمع نمازگزاران جمعه زاهدان با گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نماد تمام خوبی ها و ارزش های انسانی، اقتدار و استکبار ستیزی، مقاومت و ایثارگری ملت ایران است
کد خبر: ۸۵۷۳۳۷۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی درگفتگو با خبر نگار ما در حاشیه نماز جمعه  با گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نماد تمام خوبی ها و ارزش های انسانی، اقتدار و استکبار ستیزی، مقاومت و ایثارگری ملت ایران است.
وی ادامه داد: دشمنان برای نابودی ایران اسلامی انسجام پیدا کردند و با محوریت رژیم بعث عراق جنگ نابرابری را علیه کشور به راه انداختند.
وی اظهار داشت: در آن زمان ایران نوپا هیچ آمادگی نظامی نداشت و کشوری تنها با وضعیتی نابسامان بود که از سوی رژیم بعثی تحت حمایت دو اردوگاه شرق و غرب مورد حمله قرار گرفت.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس فقط با عراق در جنگ نبودند بلکه با همه کشورهایی که در اردوگاههای شرق و غرب قرار داشتند و از رژیم بعث دفاع می کردند، به مبارزه پرداختند.
سردار معروفی افزود: رزمندگان اسلام با حمایت خداوند متعال و رهبری امام خمینی(ره) توانستند با کمترین امکانات نظامی در این جنگ نابرابر رژیم بعث عراق را شکست دهند.
وی تاکید کرد: رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل نه برای پیروزی بلکه برای ادای دین می جنگیدند و فقط به خداوند متعال توکل داشتند و از غیر خدا نمی ترسیدند.
وی افزود: دشمنان با توجه به تجربه شکست خود در هشت سال دفاع مقدس و ترس از ملت غیور ایران اسلامی، در شرایط کنونی جرات دست درازی به خاک کشور را ندارند.

ارسال نظرات