در پیام درگذشت حجاج و شهادت یک جانباز مطرح شد

وعده رئیس بنیاد شهید برای پیگیری برخورد با بی‌کفایتی عربستان

در پیام رئیس بنیاد شهید آمده است: خانواده شهدا و ایثارگران معزز یقین داشته باشند که اقدامات لازم در خصوص برخورد با بی‌کفایتی و ضعف مدیریتی عربستان سعودی در این زمینه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۰۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج  حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت حجاج و شهادت جانباز «داود موسوی» در حادثه تلخ منا، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله» - سوره نساء آیه 100

راه رسیدن به کعبه برای دل‌های عارف و جان های طاهر از بیابان ابتلا و میدان جهاد می‌گذرد.

برای آنانکه طواف را در رسیدن به بلندای ایمان، سعی در منا را، حدوثی از یقین به وعده پروردگار و قربانگاه را موعد مقدس ذبح نفس اماره می‌دادند، حاجی شدن معنای دیگری دارد.

درگذشت جمعی کثیری از حجاج و شهادت جانباز شهید «داوود موسوی» در حین انجام مناسک حج موجی از تأثر و تألم را برانگیخت و ملت ایران اسلامی، دیار شهدا و صلحا و سرزمین دلیر مردان را غمبار و اندوهگین ساخت. به یقین قدم‌های این جانباز شهید و اسوه ایثار و مقاومت و حاجیان کوی دوست هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر ایمان و اعتقاد آنان است که روح پر تمنای شان را به نزد پروردگار متعال واصل نمود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امت شهید پرور حزب اللّه و همدردی با خانواده های حجاج عزیز از خداوند متعال علو درجات برای آنان و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

خانواده شهدا و ایثارگران معزز یقین داشته باشند که اقدامات لازم در خصوص برخورد با بی‌کفایتی و ضعف مدیریتی عربستان سعودی در این زمینه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شما قشر معظم انجام خواهد شد.

سید محمدعلی شهیدی


ارسال نظرات