نماینده ولی فقیه در مازندران:

آل سعود خائنین حرم خداوندند نه خادم

آل سعود خائنین حرم خداوند هستند نه خادمین حرم خداوند، این رژیم خادم آمریکا و اسرائیل است و چگونه می‌توان خادم به شیطان را خادم به خدا دانست.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۳۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار سانحه منا، اظهار کرد: بی‌عرضگی ماموران و متولیان حج عربستان باعث این جنایت شد.

وی با بیان اینکه کنفرانس اسلامی توان اداره حج را دارد، افزود: آل سعود خائنین حرم خداوند هستند نه خادمین حرم خداوند، این رژیم خادم آمریکا و اسرائیل است و چگونه می‌توان خادم به شیطان را خادم به خدا دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بی‌دین خواندن آل سعود، بیان کرد: جنایتی در این سطح با بی‌برنامگی و سهل‌انگاری آل سعود رخ می‌دهد، آن‌وقت وزیر گستاخ بهداشت عربستان زائران را مخصر می‌خواند.

امام جمعه مرکز مازندران از سران کشورهای اسلامی خواست که بی‌تفاوت نباشند و اضافه کرد: همایش جهانی حج را باید به کسانی سپرد که تعهد داشته باشند تا در همچین حادثه‌ای روز عید قربان، مکان امن الهی، قتلگاه مسلمان نشود.

نمازگزاران مرکز استان مازندران بین دو نماز جمعه و عصر به عزاداری برای شهدای واقعه منا پرداختند و شعار مرگ بر آل سعود و خائنین حرمین نابود باید گردند سر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها