فرمانده سپاه لرستان:

تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و گفتمان رهبر انقلاب به دغدغه طلاب تبدیل شوند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و گفتمان رهبر انقلاب باید به دغدغه طلاب در حوزه های علمیه تبدیل شوند.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان که در محل دفتر فرماندهی سپاه لرستان برگزار شد، گفت: طلاب جوان حوزه های علمیه در کنار تحصیل در حوزه های علمیه می بایست تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و گفتمان رهبر انقلاب را به عنوان یک دغدغه پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم رهبر معظم انقلاب را یاری کنیم باید در راستای تحقق مطالبات معظم له گام برداریم افزود: حکومت دینی حکومتی است که طلاب و روحانیون آن در راستای تحقق مطالبات رهبر و ولی خود حرکت کنند و اگر اینگونه نباشد نمی توان این حکومت را حکومت دینی بنامیم.

فرمانده سپاه لرستان از نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه به عنوان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب نام برد و گفت: رهبر انقلاب پنج سال است که این مساله را مطرح کرده اند و با این حال انتظاری که از طلاب و روحانیون وجود دارد این است که پرچمدار اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه باشند.

کشکولی با بیان اینکه از طلاب و روحانیون می خواهیم که نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان های آن بی تفاوت نباشند اظهار کرد: از این قشر انتظار می رود چند که با روحیه انقلابی مدافع گفتمان انقلاب اسلامی باشند.

وی با تاکید بر اینکه اگر روحانیت می خواهد در انقلاب اسلامی موثر باشد باید نسبت به گفتمان این انقلاب دغدغه داشته باشند افزود: جاهل متنسک و عالم متهتک دو طیفی هستند که کمر اسلام را شکسته اند.

فرمانده سپاه لرستان گفت: جمهوری اسلامی پرتوی از انقلاب اسلامی است؛ البته این واقعیت در آن زمان برای ما مشهود نبود ولی الان که شاهد وقوع انقلاب اسلامی در عراق، بحرین، یمن و سوریه هستیم متوجه این شده ایم که انقلاب اسلامی یک آرمان است.

کشکولی تصریح کرد: در واقع آرمان انقلاب اسلامی این است که تا ظلم است ما هم هستیم و تا تحقق عدالت مبارزه می کنیم.

وی اضافه کرد: در واقع آرمان انقلاب اسلامی نه این بوده است که تنها شاه را از کشور خارج کنیم و یا اینکه با استقرار جمهوری اسلامی ولایت فقیه را در راس امور قرار دهیم و رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاوریم بلکه آرمان این انقلاب این است که در هر کجای جهان مظلومی وجود دارد ما با ایستادگی در برابر ظالم مدافع او باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار