خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حفظ تمامیت ارضی از افتخارات دفاع مقدس است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایگاه مهدیه تبریز با اشاره به اینکه امنیت یکی از نیازهای مهم هر جامعه ای است، گفت: اقتدار هر سرزمینی تمامیت ارضی و هویت آن بوده که از افتخارهای بزرگ دفاع مقدس نیز حفظ تمامیت ارضی و هویت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۵۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با بیان خطرهای بسیاری که ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، افزود: ایران اسلامی نه تنها این خطرها را دفع بلکه آنها را تبدیل به یک فرصت کرد.

وی تقویت روحیه ایثار، فداکاری و ایستادگی از ویژگی های آن دوران نام برد و اظهار کرد: از جمله دستاوردهای دفاع مقدس ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس است که امروز هم مشاهده می کنیم ایران اسلامی در هر عرصه ای وارد می شود سربلند و پیروز آن عرصه را فتح می کند.

حجت الاسلام کاملی فر همچنین با اشاره به مسئله مذاکرات، تاکید کرد: دشمن امروز چون توانایی نظامی و رزمی ایران را در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق تجربه کرده است، به این نتیجه رسیده است که تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران برای آنها هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و لذا تاکتیک و استراتژی خود را تغییر داده و تلاش می کنند از تعامل و مذاکره به جای تقابل استفاده کنند.

وی تصریح کرد: باید بیدار و آگاه بود و از دشمن غافل نشد که مذاکره راهبرد دشمن برای حمله و نفوذ به ایران است و در این میان نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی مهم ترین اهداف دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها