فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا:

نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/بی لیاقتی آل سعود در خانه خدا سالهاست ثابت شده

فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا:در طی سالیان متمادی بی لیاقتی آل سعود و کشور عربستان ثابت شده و جای تاسف دارد که قطعاً بايستي در باره آن پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۹۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و دهه ی ولایت سروان پاسدار شاکری فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا با حضور در جمع مردم این شهر قبل از نماز جمعه گفت: یاد شهدا را باید گرامی بدارید و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ نگذارید غبارهای فراموشی ، بر روی این خاطره های گرامی بپاشند.

وی با بیان اینکه تبلیغات عنادآمیز دشمنان سعی کرده اند که ارزشهای شهید بتدریج کم کنند و در مواردی به ضد ارزش تبدیل کنند گفت: از نام شهید و از افتخار به شهید هرگز غفلت نکنید.

 فرمانده در خصوص حادثه منا گفت:متأسفانه در طي سالهاي متمادي هيچگاه مديريت درستي بر امور ايام تشريق خصوصاً مناسک رمي جمرات حاکم نبوده است و هرساله اين امر کم و بيش از بيست و پنج سال پيش حوادث ناگواري آفريده است و اين در حالي است که مسئولان سعودي خود با رويه‌ي اعلام و اعمال سهميه مشخص و محدودي که سالهاست در حد توان مديريت خود بر حج پيش گرفته‌اند، بايستي بتوانند پاسخگوي امنيت زائران خانه خدا باشند و حرم امن الهي را امن نگه دارند.

وی خاطر نشان کرد:در طی سالیان متمادی بی لیاقتی آل سعود و کشور عربستان ثابت شده و جای تاسف دارد که قطعاً بايستي در باره آن پاسخگو باشند.


وی در پایان افزود:اينجانب ضمن ابراز تأسف اين مصيبت بزرگ را به محضر شريف مقام معظم رهبري مد ظله و همه مسلمانان خصوصاً خانواده‌هاي محترم داغديده صميمانه تسليت عرض نموده و علو درجات براي همه جان باختگان اين حادثه جانسوز و سلامت عاجل براي همه مجروحان و مصدومان اين واقعه و بازگشت سالم و با حج مقبول و سعي مشکور همه حجاج گرامي را از خداي بزرگ مسئلت دارم.


ارسال نظرات