مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل:

بی تدبیری و سوء مدیریت سران عربستانی باعث حادثه منا شد

جان باختن شهادت گونه زائران خانه خدا در پی بی تدبیری و سوء مدیریت حاکمان صعودی اتفاق افتاد و قلب امت اسلامی را به درد آورد و تا زنده ایم از یادها نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۰۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

ایرج صحرائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل اظهار داشت: به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان 50 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از غرفه های عملیات خیبر بازدید می کنند.

صحرائی با اشاره به دردناک بودن حوادث اخیر مکه گفت: جان باختن شهادت گونه زائران خانه خدا در پی بی تدبیری و سوء مدیریت حاکمان صعودی اتفاق افتاد. قبول این حادثه در حدی سخت و مشکل بود که قلب امت اسلامی را به درد آورد و تا زنده ایم از یادها نخواهد رفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهدای حجاج داشت و افزود: موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تدفین این زائران در قطعه شهدای آرامستان ها تسکین بر آلام خانواده های این حادثه بود، اینجانب ضمن محکومیت بی تدبیری و سوء مدیریت سران عربستانی از دستگاه دیپلماسی کشور خواستاریم ضمن ارجاع این قضیه به محاکمه بین المللی قطع نامه صادر کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت : متأسفانه دشمن آسیب های ما را به خوبی شناخته و دانشگاه و دانشجویان که اکثریت آنان را جوانان تشکیل می دهد و حساس ترین قشر جامعه هستند را نشانه رفته و با گسیل حجم فرهنگی، رواج بی بند و باری، بی حجابی، شناساندن ماهواره به عنوان ابزار روز نمایاندن آن به عنوان نماد پیشرفت جوانان در برگرفته است.
ارسال نظرات