خبرهای داغ:
با حضور مسئولان برگزار شد

آیین گرامیداشت آیت‌الله خزعلی و یادبود جان‌باختگان حادثه منا در اقلید

آیین گرامیداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی و یادبود جان‌باختگان حادثه منا در مسجد جامع اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۸۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اقلید، آیین گرامیداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی و یادبود جان‌باختگان حادثه منا با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی، بسیجیان و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اقلید در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

معاون آموزشی حوزه علمیه جوادالائمه (ع) اقلید در این آیین با اشاره به آیات قرآنی اظهار داشت: آیت‌الله خزعلی در مقابل مؤمنان متواضع و در برابر مستکبران سرسخت و محکم بودند.

حجت‌الاسلام محمدحسین صدیق‌نیا با بیان اینکه آیت‌الله خزعلی در راه خدا بدون هیچ ترس و واهمه‌ای جهاد می‌کرد تصریح کرد: اظهارنظرهای روشن و ابراز نفرت از غرب‌زدگان از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

وی به حضور آیت‌الله خزعلی از اوایل انقلاب در شورای نگهبان و مایه ناامیدی ضدانقلاب برای نفوذ عناصر خود در مجلس شورای اسلامی و نهادهای تصمیم‌گیر کشور اشاره کرد و بیان داشت: مرحوم آیت‌الله خزعلی خط قرمز پررنگی میان مردم عادی، دشمنان باسابقه و عاشقان دشمن داشت به‌ طوری‌ که در این مسیر فرقی میان فرزندان خود و دیگران قائل نبود.

صدیق‌نیا به معرفی آیت‌الله خزعلی در روزنامه‌ها و نشریات زمان به‌عنوان فردی متحجر، تندرو، دیکتاتور و ... اشاره و خاطرنشان کرد: وی بدون هیچ ترسی از این سرزنش‌ها محکم و مقتدر به وظایفشان عمل می‌کردند و هرگز به خاطر تعصبات قبیله‌ای، پدر و فرزندی و حزبی از مسیر حق خارج نشدند.

معاون آموزشی حوزه علمیه جوادالائمه اقلید در پایان سخنان خود بیان کرد: آیت‌الله خزعلی هیچ‌گاه فریب فتنه را نخوردند و مانند برخی از افراد که از مسیر حق و اطاعت و حمایت از ولایت خارج شدند تا آخرین لحظه عمرشان ذره‌ای از مسیر حق، ولایت و رهبری منحرف نشدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها