معاون رگولاتوری

ارزش پروانه LTE رایتل کمتر از ۱۵۰ میلیارد تومان است

معاون رگولاتوری از اعلام پیشنهاد حق ارتقای پروانه رایتل به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رقمی کمتر از ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۶۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، صادق عباسی شاهکوه  با بیان اینکه ما (رگولاتوری) پیشنهاد حق پروانه ارتقای رایتل به نسل چهارم ارتباطی را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات داده‌ایم، اظهار کرد: مراحل اولیه این کار طی شده و به محض امضا و ابلاغ این کمیسیون، اعلام خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه تا زمان خروجی کمیسیون نمی‌توانم رقم پیشنهادی را اعلام کنم، ذکر این نکته بسنده کرد: رقم حق پروانه اپراتور سوم کمتر از نصف حق ارتقای پروانه دو اپراتور دیگر یعنی رقم 300 میلیارد تومان است که البته تا روز امضا در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ممکن است پیشنهادات دیگری هم مطرح و نهایتا آنها تصویب شود.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری درباره دلایل کم شدن حق لایسنس این اپراتور به نسبت سایر فعالان این عرصه گفت: رایتل با توجه به مشترکان کمتری که دارد، ابعاد بازارش نیز متفاوت از دیگر اپراتورهاست و از سویی دیگر همراه اول و ایرانسل در زمان ارتقای پروانه، مجوز ورود به نسل‌های سوم و چهارم را به صورت هم‌زمان دریافت کردند در حالیکه رایتل فقط مجوز نسل چهار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار