فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

مجاهدان طلبه و روحانی قوت قلب رزمندگان بودند

اولین یادواره شهیده فاطمه اسدی و 9طلبه شهیده در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۶۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهیده طلبه فاطمه اسدیان و 9طلبه شهیده در حوزه علمیه زینبیه سلام الله علیها شهر فارسان با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، طلاب و خواهران بسیجی و سخنرانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، برگزار شد.

سردار رضا محمد سلیمانی در این مراسم معنوی، با یادآوری رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، ایثار زنان مجاهد به ویژه طلاب و روحانیون رزمنده را از صفحات زرین تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت:‌ روحانیون و طلاب رزمنده در دو حوزه رزمی و تبلیغی دوشادوش سایر رزمندگان در مقابل دشمن تابن دندان مسلح ایستادگی کردند و در پشت جبهه نیز با تبلیغات وسیع و گسترده در منابر و مجالس وعظ و سخنرانی، بصیرت افزایی آحاد جامعه را برعهده داشتند.

وی، با اشاره به آمار بیش از 4500 شهید جامعه روحانیت کشور و 75شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری، حضور این قشر اثرگذار در دفاع مقدس را چشمگیر دانست و افزود: حضور طلاب و روحانیون مجاهد در جبهه های حق علیه باطل، قوت قلبی برای همه رزمندگان اسلام بود.

دبیر کنگره سرداران و 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری، به برگزاری این کنگره در 15مهرماه سال جاری نیز اشاره کرد و با تأکید بر الگوگیری نسل جوان از اسطوره های ایثار و مقاومت، تصریح کرد: برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا می تواند پیوند عمیقی بین نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد کند.

به گزارش بسیج، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، بیان اهداف یادواره توسط حجت الاسلام فتاحیان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، مداحی، پخش کلیپ و خاطره گویی خواهر شهیده فاطمه اسدیان شهیده شاخص سال 94 از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات