فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

آل‌سعود ایفاگر نقش اسرائیل در خاورمیانه است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه آل‌سعود ایفاگر نقش اسرائیل در خاورمیانه است، افزود: بی‌کفایتی دولت سعودی منجر به شهادت حجاج بیت‌الله الحرام شد و حال، بسیاری از خانواده‌های ایرانی به جای شادی بازگشت و استقبال از حجاج باید لباس سیاه برتن کنند و با اجساد روبه‌رو شوند.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۹۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در یادواره شهدای تولم شهر که در مسجد جامع برگزار شد، ضمن محکوم کردن مسئولان سعودی در فاجعه منا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال با بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی رژیم آل سعود حال و هوایی دیگر به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه آل‌سعود ایفاگر نقش اسرائیل در خاورمیانه است، افزود: بی‌کفایتی دولت سعودی منجر به شهادت حجاج بیت‌الله الحرام شد و حال، بسیاری از خانواده‌های ایرانی به جای شادی بازگشت و استقبال از حجاج باید لباس سیاه برتن کنند و با اجساد رو به رو شوند.

دوهندو، بر الگوگیری جوانان کشور از فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و خاطرنشان کرد: همگان باید برای تبیین فلسفه وجودی هفته دفاع مقدس در راستای آشنایی جوانان تلاش کنیم.

وی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر تا 50 سال دیگر از ذخیره دفاع مقدس در راستای هدایت جوانان استفاده شود، تمام نخواهد شد، گفت: دفاع مقدس معدنی است که می‌توانیم سالیان سال برای هدایت افراد از آن استخراج کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت متذکر شد: دفاع مقدس تنها نباید در قاب خاطره باشد و همواره نیازمند تبیین است؛ چرا که امروز جوان ما باید از چگونگی آغاز جنگ هشت ساله اطلاع داشته باشند.

دوهندو ادامه داد: تبیین درست و آشکار دفاع مقدس نتایج خوبی را به‌دنبال خواهد داشت و حتی هیچ ماهواره‌ای نخواهد توانست جوانان ما را منحرف کند؛ چرا که دلایل و حجت دفاع و حوادث جریان‌های انقلاب اسلامی مشخص و معین است.

وی 31 شهریور سال 59 را سرآغاز جنگی تمام عیار دانست و عنوان کرد: عراق در این جنگ هشت ساله از کمک بسیاری از کشورهای دنیا و امکانات و لشکرها، آموزش‌ها و... برخوردار بود و ایران به تنهایی در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و پیروز شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار است، افزود: رهبریت عامل پیروزی در دفاع است.

وی با بیان اینکه شش کشور مذاکره کننده کسانی هستند که دستشان به خون جوانان ایران آغشته است، ابراز کرد: امروز آمریکایی‌ها با زبان خود اعلام می‌کنند که بدون حضور جمهوری اسلامی ایران قادر به برقراری امنیت در منطقه نیستند.

دوهندو، ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان را از عوامل اقتدار ایران خواند و اضافه کرد: با جایگاه و اقتدار ایران، ستون فقرات آمریکا و اسرائیل در حال شکستن است.

وی اعتقاد به خدا، باور و یقین داشتن به امدادهای غیبی، توسل به ائمه اطهار و اعتماد به نفس را از عومل پیروزی دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: برای مقابله با دشمن باید مقاومت و ایستادگی کرد.

دوهندو با اشاره به فرموده امام راحل که"جوانان آینده‌سازان این مملکت هستند"، تصریح کرد: امروز ایران دارای رتبه هفتم علم در بین کشورهای دنیا است و ساخت بهترین موشک‌ها نتایج تلاش و همت جوانان کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در پایان با بیان اینکه امیدست قدردان این نظام باشیم و از دفاع مقدس، این ذخیره الهی، بهره‌مند شویم، اظهار کرد: جنگ امروز دشمن، متفاوت است و ذهن و قلب را هدف قرار داده‌اند.

ارسال نظرات