توديع ومعارفه:

مراسم توديع ومعارفه فرمانده ناحيه بافت

برادر پاسدار محمد عليرضايي از مسئوليت فرماندهي ناحيه مقاومت شهرستان بافت توديع وبرادر پاسدار اكبر كردي به فرماندهي اين ناحيه منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۹۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت

در روز یکشنبه5 مهرماه مراسم تودیع فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت سرهنگ دوم پاسدار محمد علیرضایی و معارفه سرهنگ پاسدار اکبر کردی برگزار گردید در این مراسم که با حضور سردارمطهري جانشین محترم سپاه ثار الله و جناب سرهنگ پارسایی معاون محترم بازرسی سپاه ثار الله و مسئولین محترم شهرستانی و جمعی از بسیجیان برگزار گردید.

در این مراسم سردار مطهری پیرامون عملیات ثامن الائمه و مجاهدتهای رزمندگان در این عملیات و محور های عمده این عملیات و پیروزی رزمندگان اسلام و بیان خاطراتی از دفاع مقدس و همچنین برشمردن اتفاقات دفاع مقدس و اشاره به موضوع خیانتهای بنی صدر خائن و عزل او  مطالبی بیان کردند.

در ادامه ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات جناب سرهنگ علیرضایی تقدیر و حکم مسئولیت جناب سرهنگ کردی به ایشان اعطاگردید.

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده ضمن محکوم کردن دولت عربستان در رابطه با فاجعه ناگوار منا و تسلیت به بازماندگان این حادثه  به سابقه ی انقلابی سپاه اشاره کردند و افزودند کسانی در پی تخریب سپاه پاسداران هستند دلسوزان نظام نیستند.

در ادامه جناب سرهنگ کردی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت  ضمن تشکر و قدر دانی از اعتماد به ایشان افزودند برای خدمت لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و ان شا الله با تمام قوا در خدمت سپاه و مردم شریف بافت هستیم.

ارسال نظرات