بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص فاجعه تاسف انگیز «منا»

آل سعود نه تنها خادم الحرمین نیستند، بلکه خائن الحرمین می باشند.

حج تمتع امسال گوشه هایی از خیانت آل سعود ملعون به امت اسلامی را برهمگان نشان داد. حوادث تلخ حج امسال بهتر و گویاتر بیان کرد که آل سعود نه تنها خادم الحرمین نیستند، بلکه مصداق بارز خائن الحرمین می باشند.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۷۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

حج تمتع امسال گوشه هایی از خیانت آل سعود ملعون به امت اسلامی را برهمگان نشان داد. حوادث تلخ حج امسال بهتر و گویاتر بیان کرد که آل سعود نه تنها خادم الحرمین نیستند، بلکه مصداق بارز خائن الحرمین می باشند. در فاجعه ی اخیر «منا»، جان باختن جمع کثیری از مسلمانان مظلوم بیانگر بی تدبیری و بی اهمیت و مباح بودن جان مسلمانان برای خاندان خبیث آل سعود بود. چرا که رژیم باطل سعودی در طول سال ها اقدامات مستقیم و غیر مستقیم در همراهی با اسلام آمریکایی و جبهه استکبار و بالاخص اخیراً در کشتار مردم مظلوم و مسلمان یمن، جنایتکار بودن خاندان خویش و بی اهمیت بودن جان مسلمانان برای این رژیم را اثبات کرده است.

رفتار های خصمانه آل سعود با ملت های آزادیخواه وجنایاتی که علیه مردم مظلوم یمن و فلسطین به همراه استکبار جهانی انجام می دهند، باور اتفاقی بودن حوادث اخیر را برای ملت ایران سخت نموده است. ماهیت این حوادث هرچه باشد، چه ناشی از بی تدبیری و حماقت این خاندان فاسد و تلاش آل سعود برای ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای مختلف جهان و چه تلاش برای زمینه سازی برای تفرقه بین امت اسلامی و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، این یک جنایت فراموش نشدنی و بیانگر نکبت و خباثت آل سعود برای مسلمانان است.

با وقوع چنین حوادثی و روشن شدن بی تدبیری و خباثت خاندان فاسد سعودی در موضوعات مختلف مربوط به جهان اسلام از جمله حمایت از گروه های تکفیری در کشتار مسلمانان، همراهی تمام عیار با جبهه استکبار در موضوعاتی همجون محور مقاومت و بی کفایتی در اداره امور حج، ملت های مسلمان منتظر روشن شدن شعله های بیداری اسلامی و حاکمیت رای ملت مسلمان عربستان در انتخاب نظام مورد علاقه خود هستند. همچنین با توجه به اثبات بی کفایتی آل سعود و اشغال عملی و فکری آنان به فساد و جنایت در منطقه، ملت های مسلمان پیگیر و منتظر در اختیار مسئولیت اجرای فریضه حج توسط مجموعه کشورهای اسلامی خواهند بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی همچون مردم همیشه بیدار ایران اسلامی این اقدامات را محکوم نموده و برای جلوگیری از پایمال شدن خون زائران پرکشیده، از دولت و به خصوص متصدیان وزارت امور خارجه توقع واکنش مقتدرانه دارند. در آخر وقوع این حادثه اسف بار را به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته)، مسلمانان جهان، ملت شریف ایران و خصوصاً خانواده های عزادار تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن عزیزان از دست رفته و آرزوی صبر برای بازماندگانشان را مسئالت داریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

ارسال نظرات