دبير ستاد مبشر غدير شهرداري يزد:

پرده‌خواني غدير در دبيرستان‌هاي يزد

دبير ستاد مبشر غدير شهرداري يزد از آغاز برنامه پرده‌خواني غدير به مناسبت ايام دهه امامت و ولايت در دبيرستان‌هاي يزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۴۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدرضا دشتي اظهار كرد: پرده‌خواني غدير يكي از برنامه‌هاي تدارك ديده شده به مناسبت دهه امامت و ولايت در ستاد مبشر غدير است و قرار است در 15 مدرسه شهر يزد اجرا شود.

وي عنوان كرد: اين برنامه به مدت پنج روز در دبيرستان‌هاي دخترانه و پسرانه اجرا مي‌شود و اين برنامه در هر روز براي سه مدرسه اجرا خواهد شد.

دشتي با بيان اين كه اين برنامه با هدف آگاهي دانش‌آموزان از واقعه غدير اجرا مي‌شود، خاطرنشان كرد: در اين برنامه، افراد آگاه نسبت به واقعه غدير كه داراي تسلط كافي در اين زمينه هستند، به مدت يك ساعت از روي پرده‌هاي نقاشي، اين واقعه مهم تاريخي را نقالي مي‌كنند.

دبير ستاد مبشر غدير شهرداري از همكاري آموزش و پرورش در اجراي اين برنامه قدرداني و بيان كرد: با توجه به اهميت واقعه غدير اميدواريم در آينده اين قبيل برنامه‌ها را براي دانش‌آموزان بيشتري در سطح شهر يزد اجرا كنيم.

وي يادآور شد: در ايام دهه امامت و ولايت در مجموع 23 عنوان برنامه توسط ستاد مبشر غدير در سطح شهر يزد اجرا مي‌شود كه بر اساس برآوردهاي اوليه، اين برنامه‌ها بالغ بر 190 هزار مخاطب دارند.

 

ارسال نظرات