فرهاد عظیمی مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری اردبیل:

آنها به وظیفه خود به شایستگی عمل کردند امروز وظیفه ماست به وظیفه خود عمل کنیم

جلسه هماهنگی روابط عمومی های ادارات استان اردبیل در محل نمایشگاه عملیات خیبر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۷۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به همت روابط عمومی استانداری اردبیل و با همکاری روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در حسینیه عملیات خیبر در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه فرهاد عظیمی مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری اردبیل با اشاره به ایثار و ازجان گذشتگیهای رزمندگان و ایثارگران گفت : فرصت زندگی آرام و توام با آسایش و فرصت خدمتی که امروزه به عنوان مدیر و خدمتگذار در دست ماست مرهون خون شهدا و تلاش رزمندگان جانبازان و ایثارگرانی است که از خود گذشتند تا ما آسوده بمانیم.

عظیمی حضور و برگزاری جلسه هماهنگی روابط عمومی ادارات استان در نمایشگاه دفاع مقدس را تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدای انقلاب عنوان کرد و افزود: شهدا و رزمندگان و آزادگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود به شایسته ترین نحو عمل کردند و امروز وظیفه ماست که سعی کنیم به وظیفه خود در قبال آنها به خوبی عمل نمائیم.

تلاوت قران توسط برادر صلاحی ،پخش کلیپ شناسایی منطقه عملیاتی خیبر،خیرمقدم گویی آقای عظیمی روابط عمومی استانداری اردبیل، خاطره گویی آقایان جواد زنجانی فرماندار اردبیل،رحیم صدقیان مسئول ایثارگران استانداری اردبیل از رزمندگان عملیات خیبر بخش دیگری از این برنامه بود.

ارسال نظرات