فتح قله جهانبین به استقبال کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری ، جمعی از کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به قله جهانبین صعود کردند.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هدف از صعود کارکنان سپاه استان به ارتفاعات 3500متری جهانبین را استقبال از کنگره عظیم سرداران و 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار محمد رفیعی، افزود: در این کوهپیمایی یک روزه، یکصد نفر از بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام حضور داشتند و با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز قله جهانبین، با آرمان های والای امام(ره) و رهبری و حماسه سازان هشت سال ایثار و شهادت تجدید عهد و پیمان کردند.

وی، ادامه داد: مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت گرامیداشت کنگره 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری، ده عنوان برنامه ورزشی تدوین کرده که برخی از آنها برگزار شده و سایر برنامه ها نیز تا زمان کنگره که 15مهرماه می باشد، اجرایی خواهد شد.

رفیعی، جشنواره های فرهنگی ورزشی در پایگاه ها، حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج، مسابقات قهرمانی بسیج کشور(تنیس روی میز، کشتی پهلوانی و باستانی) به میزبانی استان، صعود به ارتفاعات، مسابقات رزمی قهرمانی بسیج در مراحل شهرستانی و استانی، پیاده روی های عمومی و خانوادگی، همایش دوچرخه سواران یادواره شهید دریاقلی سورانی، مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج و ... را برخی از برنامه های ورزشی به مناسبت پاسداشت کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.
ارسال نظرات