خبرهای داغ:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پیشرو در ساخت یادمان شهداست

خبرگزاری بسیج: معاون مهندسی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در بازدید از عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پیشرو در سخت یادمان شهداست.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مهندس آذریان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ساخت ساختمان یادمان شهدا اقدامات خوبی انجام داده و در بین دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان پیشرو است.
وی ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های دکتر اسدی رئیس واحد اهر در حمایت از طرح یادمان شهدای گمنام اظهار کرد: شهدای دوران دفاع مقدس سرمایه های پایان ناپذیر انقلاب اسلامی هستند و هرجا آثاری از شهدا وجود دارد منشا خیر و برکت برای آن منطقه است.

وی ادامه داد: طرح یادمان شهدای واحد اهر از نظر کمی و کیفی پیشرفت خوبی داشته و بنیاد هم آماده همکاری در مراحل معماری و نازک کاری آن است تا در شان و مقام شهدا تکمیل شود.

مشاور معاون وزیر نیرو نیز در جریان این بازدید ضمن اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت های منطقه ای گفت: منطقه ارسباران دارای ظرفیت های بالقوه عظیمی است که دانشگاه آزاد اسلامی اهر می تواند در استفاده از این ظرفیت ها نقش اساسی داشته باشد.

مهندس رضوی اقدم افزود: ورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به موضوعات دانش بنیان در واقع حرکت در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی در حمایت از طرح اقتصادی مناطق محروم بیان کرد: خوشبختانه سیاست های نظام در بسترسازی اقتصاد مقاومتی به خوبی پیش می رود و تکلیف بزرگی امروز بر عهده ماست که به وظیفه خود در این حوزه عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها