جانشین سپاه لرستان:

تهدیدات فرهنگی مهترین خطری هستند که کشور را تهدید می کنند

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تهدیدات فرهنگی مهترین خطری هستند که کشور را تهدید می کنند.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۰۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار توکلی در یادواره 514 شهید سرافراز دفاع مقدس شهرستان کوهدشت گفت: مهمترین خطراتی که امروز کشور را تهدید می کنند خطرات فرهنگی و نفوذ دشمن است که باید به هر نحوی در مقابل این تهدیدات بایستیم.

وی با بیان اینکه ما هیچ گاه به استکبار و آمریکا اعتماد نداریم افزود: دشمن دیروز در مرزها به طور مسلحانه با ما به صورت مسلحانه می جنگید و امروز از کنج خانه ها از طریق ماهواره به جنگ با اعتقادات ما آمده است.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رسالتی که متوجه ما است این است که با تبعیت از رهبری با تمام توان در مقابل  نفوذ دشمن به کشور بایستیم.

امام جمعه کوهدشت نیز در این یادواره با بیان مجاهدت های شهیدان، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را فضیلتی برای مومنین عنوان کرد و  و گفت: پیش از این از جانب غرب برای ما تصمیم گیری می شد اما امروز شاهدیم که امروز جمهوری اسلامی به قطب معنویت وانقلابی گری در دنیا تبدیل شده است.

طهماسبی با تاکید بر اینکه ما اهل منطق و اهل گفتگوییم و با این حال هیچ گاه نیز زیر بار ذلت نمی رویم تصریح کرد: فاجعه ای که در یمن منجر به کشتار حجاج شد نتیجه سرسپردگی آل سعود به استکبار جهانی و اسرائیل کودک کش است.

ارسال نظرات