خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

استکبار از تفكر ناب اسلامی-ايراني می هراسد

خبرگزاري بسيج: مدیر عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع پايروان اين سپاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به دشمني هاي استكبار عليه ملت ايران و با توجه به اقتدار كشورمان، تصريح كرد: استکبار از تفكر ناب اسلامی-ايراني می هراسد و ديگر مقوله ها بهانه اي بيش نيست.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۹۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام سیف اله نجفی با اشاره به توطئه هاي امريكا و اسرائيل غاصب در دنيا، افزود: ایجاد جریان هایی انحرافی همچون داعش و سلفی ها بر عهده آن ها بوده و در حقيقت امریکا راننده ماشين های حکام عربی و كنترل كننده آن هاست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، با يادآوري دوران دفاع مقدس، خاطرنشان كرد: دوران دفاع مقدس؛ دوران عزت، اقتدار و عظمت برای ملت ایران بوده که در پیشانی کشور اسلامی ایران زده شده است.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با دست خالی، مخلص و شجاعانه، با لبیک گویی به امام راحل و با وقت شناسی و عمل به موقع در برابر زیاده خواهی غرب و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی دفاع مقدس را عامل بیداری ملت هاي مسلمان خواند و بيان كرد: اين دفاع سرسختانه موجب شد جنب و جوش امت اسلامی برای نیل به آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر شود.

اين مقام مسئول در پايان سخنان خود، دشمن شناسی را نخستين و خطیر ترین وظیفه امت اسلامی عنوان و بيان كرد: غفلت و خواب همچون خرگوشی آسی جدی است که دامان امت اسلامی را فراگرفته و بيشتر از دوست و هم کیش، به دشمنان قسم خورده دین تکیه می کنند که این مسئله، به آفت بزرگ در کشورهای اسلامی بدل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها