امام جمعه کرج در مراسم رونمایی از ضریح حبیب ابن مظاهر :

اقتدار نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده است/آسایش مردم در ارتباط گیری با امریکا نیست

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: عده ای آسایش مردم را در ارتباط گیری با بیگانگان می دانند ولی باید بدانند که امام حسین(ع) برای اصلاح جامعه قیام کرد و جدایی دین از سیاست مورد قبول نیست.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۵۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در مراسم رونمایی از ضریح مطهر حضرت حبیب ابن مظاهر که در مصلی نمازجمعه کرج با حضور سفیر عراق در ایران، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات و تولیت حرم امام حسین(ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیت استان البرز و ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر در این استان اظهار داشت: این شخصیت عالیقدر به جهت دفاع از حریم امامت و ولایت از هیچ گونه کوششی باز ننشست.

وی افزود: نورانی شدن انسان ها زمانی محقق می شود که در سایه حاکمیت اسلامی باشد چراکه جامعه بدون عدل و عمل نیک به سمت نورانیت حرکت نخواهد کرد.

امام جمعه کرج با اشاره به آیه 5 سوره ابراهیم عنوان کرد: این آیه بیان کننده نشانه هایی برای هر بنده شاکر و سپاسگزار وجو دارد که خود تاکید بسیاری بر مسئله مهم نورانیت می کند.

وی مبارزه با جنگ را مهم دانست و گفت: دشمنان اسلام با حقه و فریب قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند ولی با قرار گرفتن زیر سایه ولایت فقیه ناکام خواهند ماند.

حسینی همدانی در ادامه گفت: از آنجایی که اقتدار نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده است باید به آن توجه داشت و عده ای نیز با ندانم کاری های خود به این اقتدار ضربه وارد نکنند.

وی اشاره ای به حساسیت موضوع برجام داشت و عنوان کرد: مسئله سیاست خارجه کشور باید در اوج اقتدار خود قرار گیرد و عده ای نیز آسایش مردم را در ارتباط گیری با بیگانگان می دانند ولی باید بدانند که امام حسین(ع) برای اصلاح جامعه قیام کرد و جدایی دین از سیاست مورد قبول نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها