به همت ناحیه ثارالله یزد:

مراسم محکوم کردن فاجعه خونین بار منا در حسینیه امیرچخماق یزد

مراسم محکوم کردن فاجعه خونین بار منا و بی کفایتی رژیم آل سعود در جوار قبور متبرکه شهدای گمنام در حسینیه امیر چقماق یزد با حضور اقشار بسیج و کارکنان ناحیه ثارالله یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: دیروز صبح مراسم محکوم کردن فاجعه خونین بار منا و بی کفایتی رژیم آل سعود در جوار قبور متبرکه شهدای گمنام در حسینیه امیرچخماق یزد با حضور سردار فتوحی فرماندهی سپاه الغدیراستان یزد و نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر حجت السلام و المسلمین گندمی برگزارگردید.

 مراسم  در ابتدا با ذکر تلاوت قرآن کریم توسط میرجلیلی آغاز گردید و در ادامه حاضرین علیه رژیم فاسد آل سعود و آمریکای جنایتکار شعار سر دادند.

در این مراسم حجت السلام فخرالدینی برای حاضرین سخنرانی کرد و با همراهی حاضرین یک صدا علیه جنایت های رژیم فاسد آل سعود شعار سر داد.

 زارع زاده کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم ضمن عرض تسلیت این فاجعه عظیم، به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری گفت: مسئول حادثه منا، رژیم آل سعود می باشد و این حوادث اخیر و جنایات رژیم آل سعود را محکوم کرد.

 وی مردم را به پشتیوانه مقام معظم رهبری خواند و از خطر نفوذ غرب گرایان به مجلس آینده جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد.

 در پایان این مراسم قطعنامه تجمیع با محوریت بی کفایتی رژیم آل سعود در اداره کردن امور در مناسک حج و جنایات این رژیم برای جمعیت خوانده شد و همچنین خواستار بررسی این حوادث جان گداز توسط مسئولین شدند.

 

ارسال نظرات