خبرهای داغ:
بیانیه سپاه مراغه در محکومیت آل سعود؛

هوای نفس شاهزادگان آل سعود موجب فاجعه تلخ منا شد

کنگره عظیم حج که فرصتی برای وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و نشر ارزش های الهی است امسال در پی بی کفایتی و سوء مدیریت و هوای نفس شاهزادگان حاکم بر رژیم وهابی آل سعود، به عزایی بزرگ برای امت اسلامی تبدیل گشت.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

فاجعه تلخ و تأسف‌بار سرزمین منا در مکه معظمه موجب درگذشت و مصدومیت جمع کثیری از حجاج بیت‌الله الحرام و ضیوف الرحمن از کشورهای مختلف اسلامی در روز عید عظیم قربان شد که موجبات حزن و اندوه همه مسلمین جهان به ویژه مردم شریف کشورمان را فراهم آورد و به واقعه‌ای فراموش نشدنی مبدل شد.

این حادثه غم‌بار در کنار حوادث و رخدادهای مشابه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که آل سعود از صلاحیت‌های مدیریتی و قابلیت‌های لازم در ایجاد امنیت و رفاه برای حجاج بیت‌الله الحرام برخوردار نبوده و کشورهای اسلامی بایستی تکلیف خود در قبال این چالش بزرگ را روشن سازند.
سپاه مراغه ضمن محکومیت عمل ننگین آل سعود، ازمسئولان ذیربط دیپلماسی، وزارت خارجه و قوه قضائیه انتظاردارد با دفاع جانانه و جدی از خون به ناحق ریخته شده ضیوف الرحمن، با محاکمه و برخورد جدی باعاملان، مسببان و مسامحه کنندگان را با عزت و اقتدار در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی به عمل آورده و موجبات تکرارناپذیری را فراهم آورند.
در پایان این مصیبت دردناک را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید«دامت‌برکاتهم»‌، خانواده‌های قربانیان و به‌ویژه به عموم مردم شریف عزادار ایران اسلامی تسلیت عرض کرده، برای درگذشتگان غفران و علو درجات، برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها