حسین عباس نژاد:

ابداع گردونه های اسلامی

با تولید محصولات فرهنگی و حمایت از کارهای فرهنگی اصیل ایراتی در مقابل هجمه های فرهنگی مقابله به مثل کنیم .
کد خبر: ۸۵۷۵۸۰۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

 حسین عباس نژاد ، مسئول غرفه ناحیه مقاومت بسیج استان اردبیل در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از اردبیل در مورد گردونه های اسلامی که ابداع خودش بود گفت : گردونه های اسلامی مجموعه سوالاتی است وی که به شیوه نوین جهت پاسخ به سوالات دینی و مذهبی است طراحی شده است.

وی گفت : گردونه های اسلامی از دو ورق جداگانه روی هم تشکیل و با پرچ به هم وصل شده اند  با چرخش برگه بالایی و قرار دادن علامت فلش روی گزینه های سوالات جواب آنها در قالب های تعیین شده نشان داده می شود ؛ مجموعه خورشید هدایت نیز شامل : آشنایی با احکام ، نماز ، قرآن ، آشنایی با سبک زندگی ، آشنایی با چهارده معصوم (ع) آشنایی با پیامبران الهی ، آشنایی با دانستنی های اسلامی می باشد .

عباس نژاد در ادامه گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس گردونه های اسلامی در قالب های بزرگتر تهیه شده و از بازدید کنندگان پرسش می شود و در صورت پاسخ صحیح به آنها جوایز اهدا می شود .

مسئول غرفه ناحیه مقاومت بسیج اردبیل در آخر افزود : با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم به جوانان توصیه می شود با همدلی و هم زبانی بیاییم با تولید محصولات فرهنگی و حمایت از کارهای فرهنگی اصیل ایراتی در مقابل هجمه های فرهنگی مقابله به مثل کنیم جلوگیری از برداشتهای غلط از دین اسلام و تبلیغ اسلام آمریکایی که بیشتر نشان دهنده اسلام بی تفاوت می باشد مقابله کنیم .

ارسال نظرات