در گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

هنرمندان بسیجی با خانواده شهید اسد حضوری دیدار کردند

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از هنرمندان استان با خانواده شهید اسد حضوری کنازق دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۰۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دراین دیدار عظیم دشتی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با تجلیل از صبر ومقاومت خانواده های معظم شهدا گفت: شما خانواده های محترم شهدا درس شهادت را از مکتب عاشورا آموختید و به زیبایی هرچه تمامتردر آزمون این درس شرکت کردید وبا رتبه عالی کارنامه قبولی گرفتید وبه همه نسلها و آیندگان تا روز قیامت فهماندید که برای امور دینی و مادّی نباید دست از حق و اسلام و قرآن و ایمان شست و تسلیم شد و باید ایستاد و مقابله کرد، ولو اینکه به قیمت جان خود و یاران و خانواده تمام شود.

وی در ادامه افزود : اینکه می گوییم عظمت واقتدار ایران اسلامی مدیون خون هزارن شهیدی است که برای اعتلای ارزش های الهی و تحکیم بنیه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است.

دشتی گفت : اگر می خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید فرهنگ حاکم دردوران دفاع مقدس وایثار گریهای رزمندگان آن دوران حماسه وحضور، در جامعه نهادینه شود وهمه باید برای ماندگاری وبسط توسعه این فرهنگ تلاش کنند ، که این کار عزت مسلمانان را به دنبال خواهد داشت .

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه گفت: شهادت، اوج تعالی بشر است که این واژه در فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت خداپسندانه است وتوجه به این مسئله ،مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می نمایدو به جامعه مسلمانان نشاط وشادابی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا درواقع تجدید میثاق با آرمانهای بلند شهداست و ما با حضور درجمع خانواده های شهدا ، عطر وبوی شهیدان را از خانواده های معظم آنان استشمام می کند .

گفتنی است شهید اسد حضوری کنازق در سال 1343 در روستای خشه حیران از توابع شهر اردبیل به دنیا آمد , تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم انسانی درس خواند وبعنوان بسیجی بصورت داوطلبانه در جبهه نبرد علیه بعثیون حضور یافت ودر سوم شهریور 1365 در فاو عراق برا اثر اصابت گلوله به سرو پا به درجه رفیع شهاد نایل آمد.

ارسال نظرات