فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش:

خون شهداء هموار کننده راه بیداری اسلامی و مردمی دنیاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، گفت: خون شهداء هموار کننده راه بیداری اسلامی و مردمی دنیاست.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۰۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاههای حضرت اباالفضل و صاحب الزمان (ع) قرارگاه مکین جلسات نهضت روشنگری برگزار شد، در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت : امروز ما شاهد پیشرفت های بسیاری در تمامی عرصه ها بوده ایم. درواقع این هشت سال جنگ ما بود که به ما آموخت چگونه به خود متکی باشیم و روی پای خود بایستیم.

وی، افزود: امروز وقتی تمام قدرت های جهان در مقابل ما می ایستند و خواستار مذاکره با ما هستند نشان دهنده عظمت و شکوه این مردم است و این هم دلیلی غیر از جان نثاری شهدای عزیزمان ندارد. زیرا  اگر این افراد در آن موقع جان نمی دادند امروز ما به این قله افتخار نمی رسیدیم و این امنیت را نداشتیم.

صنعتکاران، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهداء ادامه داد: اگر امروز انقلاب ما به تمام دنیا صادر شد و می بینیم در سراسر دنیا بیداری اسلامی به وقوع پیوسته است این بدان معناست که انقلاب ما انقلابی بیدار گر و حق گرا  بوده است که توانسته دنیا و کشورهای حق گرا را به سمت خود جلب کند. مطمئنا مهمترین عامل فراگیر شدن این انقلاب خون پاک شهدایی بود که در این عرصه جان خود را دادند تا به این انقلاب آسیبی نرسد.

وی در ادامه، گفت: شهدا در آن روزها با تمام سختی ها و کمترین امکانات در مقابل یک دنیا امکانات ایستادگی کردند و اجازه ندادند که یک وجب ازخاک عزیزمان به غنیمت برود و خدشه ای به انقلاب عزیزمان وارد شود.

صنعتکاران در پایان گفت: امروز وظیفه سنگینی برگردن ماست که یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی بداریم و همچنین همواره راه آنان را ادامه دهیم.

ارسال نظرات