مسئول فضای مجازی بسیج جامعه زنان:

زنان نیز مانند برادران و همسرانشان در هشت سال دفاع مقدس ایثار و جهاد کردند

زنان در دفاع مقدس سختی ها و مشکلات خانواده را به دوش خود کشیدند تا برادران و همسرشان بتوانند از کشور خود دفاع نمایند.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۹۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

فاطمه عباسی، مسئول فضای مجازی بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل گفت: غرفه بسیج جامعه زنان با موضوع سبک زندگی اسلامی و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس فعالیت می کند که با به تصویر کشیدن سبک زندگی اسلامی در کشورمان و مقایسه با سبک زندگی غربی و اینکه ما ایرانیان و مسلمانان از لحاظ اعتقاد و مذهب و رفتار با خانواده تا چه اندازه با آن کشور ها متفاوتیم، سعی بر آن داریم ارزش کشور شهید پرور خود را به مردم نشان دهیم. همچنین معرف زندگی نامه شهدای شاخص سال 94 و اهداء کتابهای متنوع و انواع سی دی ها در مورد دفاع مقدس از دیگر فعالیت ما می باشد.

عباسی با اشاره به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس گفت: زنان نیز مانند برادران و همسرانشان در هشت سال دفاع مقدس ایثار و جهاد کردند، مردان با ایثار جان و خونشان و زنان نیز با پشتیبانی و دادن روحیه شجاعت و ایثار برای رزمندگان اسلام تلاش نمودند. آنان سختی ها و مشکلات خانواده را به دوش خود کشیدند تا برادران و همسرشان بتوانند از کشور خود دفاع نمایند در واقع زنان کشورمان با این که زیاد در جبهه ها دیده نشده اند ولی نقش مهمی در پیروزی ما در برابر دشمن ایفا کردنند.

مسئول غرفه جامعه زنان در پایان سخنان خود گفت: بنده به عنوان یک بسیجی به نوجوانان عزیز توصیه می کنم ایمان و اعتقاد خود را تقویت نمایند و خانم فاطمه الزهرا (س) و ائمه اطهار و شهدا را به عنوان الگوی خود انتخاب نمایند، قطعاً مانند شهدا سعادتمند و پیروز خواهند شد .

ارسال نظرات