غرفه دار بسیج دانشجویی:

نمایشگاه گوشه ای از ایثار رزمندگان را نشان می دهد

امیدواریم بتوانیم کمکی کرده باشیم تا جوانان چهره ی واقعی استکبار را بشناسد و همیشه در راه مبارزه با آن قدم بردارند و تابع خط ولایت رهبری باشند.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۱۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

گیسو حسینی، غرفه دار بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل گفت: وجود این گونه نمایشگاه ها باعث آشنایی مردم با چهره ی واقعی استکبار و جنایت هایی که در حق مردم مظلوم و مسلمان انجام داده اند می شوند و گوشه ای از ایثار این عزیزان را نشان می دهد.

حسینی توضیحی در مورد غرفه خود داد و افزود: در این غرفه توسط ماکت چهره ی واقعی استکبار و حمله ی داعش به سوریه و شهدای هسته ای نشان داده شده است هم چنین به سخنان رهبری و امام خمینی(ره) که لزوم استکبار ستیزی را نشان می دهند اشاره شده است و اشاره ای هم به پیشرفت های هسته ای ، ماهواره ای چون سفیر امید و پیشرفت هایی در زمینه های نواحی و تولیدات داخلی داشتیم که پیامد و محصول آن خودکفایی و اشتغال و آبادی جامعه است و یاداشت هایی از بازدیدکنندگان که نظر خود را در مورد ظلم آمریکا بیان می کنند جمع آوری میکنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم کمکی کرده باشیم تا جوانان چهره ی واقعی استکبار را بشناسد و همیشه در راه مبارزه با آن قدم بردارند و تابع خط ولایت رهبری باشند.

ارسال نظرات