خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز؛

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در تبریز گشایش یافت

خبرگزاری بسیج: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز در 130غرفه پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۱۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، برپایی این نمایشگاه را از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و ضرورت در عرصه فرهنگ و ادبیات کشور خواند.

ناظری برپایی این نمایشگاه ها را در استان های مختلف و در نقاط مختلف کشور موجب تحرک چرخه اقتصادی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

وی همچنین از برپایی هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در هزار نقطه کشور همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: علاوه بر این نمایشگاه ها، نمایشگاه های دیگری نیز در مناطق عملیاتی برای استفاده زائران راهیان نور دایر خواهد شد.

فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در ادامه این نشست فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگی همیشگی و پویا عنوان و بیان کرد: این مکتب(دفاع مقدس) با قطره قطره خون شهدا به تاسی از فرهنگ هیهات من الذله به دست آمده است.


حسن صفدری با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، افزود: دفاع مقدس باید به نسل های جوان و آینده منتقل شود چراکه در آن شهدا و رزمندگان استقامت و ایستادگی را نشان دادند.

وی تاکید کرد: امید است با انجام وظیفه ذاتی خود بتوانیم در راه اعتلای فرهنگ دفاع مقدس که شهدا با نثار جان خود در آن در برابر استکبار ایستادند عمل کنیم که برپایی نمایشگاه دفاع مقدس یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

صفدری با اشاره به اینکه 85 ناشر در این نمایشگاه شرکت دارند از ارائه 3500 عنوان کتاب در 130غرفه این نمایشگاه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها